2019年2月24日星期日

麗宮薈 Palace Club:街坊抵食宮略

一班中學舊同學,時隔年幾,又喺時候聚一聚。有仔女嘅家庭會比較忙,為咗遷就其中一位同學,專登嚟到佢樓下嘅「麗宮薈」食呢餐,算唔話得喇啩。其實,佢俾面、俾時間出席先喺唔話得。
環境如一般中式酒家咁,以光猛為主,而呢度一睇都知做唔到咩婚宴酒席,所以,裝修唔會太富麗堂皇,都喺平平實實。鋪木地板好過地氈啦,感覺無咁汚糟。
為咗爭取時間,先點定菜,而菜式都上得快,但未人齊,就叫啲阿姐留番啲蓋冚住啲餸菜,人齊,就開飯喇!今餐非常豐富,連湯、連炒飯,一共12道菜式,真正嘅12道豐味。不過,香芋油鴨煲($78)影漏相,晌呢段略略寫番,油鴨故然富油香,鴨肉煙煙韌韌,而啲芋頭吸引收晒啲鴨油及湯汁,既有芋香,味道層次亦豐富咗。
bowl椰子海底椰螺頭雞腿煲唐排 $198
其實,我哋呢煲湯計價有啲複雜,因為酒家有款「 晚飯三寶」,賣$398,包天天煲靚湯、清蒸虎杉斑仔及脆皮燒雞半隻,但個湯只喺6人份,所以,經理就彈性加半客湯湊番成一整客。
一大煲,我哋一行13人一人一碗之餘,仲可以添飲。個湯入口好潤,非常香甜、濃郁,夠晒火喉,而侍應上埋成碟湯渣俾你,以證真材實料,童叟無欺。
bowl脆皮燒雞半隻
呢個都喺「 晚飯三寶」菜式之一,睇落色澤炸得金黃,個外皮堅脆,香口而不膩,雞肉亦比預期中嫩滑,的確好食。可惜只喺得半隻,轉眼就清晒。
bowl清蒸虎杉斑仔
另一「 三寶」喺蒸魚,估唔到條虎杉斑仔都唔細喎,而且,蒸得啱啱好,肉質嫩滑,又有魚鮮味。靚魚,都喺清蒸好,食出其鮮味。
bowl咕嚕珍寶蝦球 $88
咕嚕肉就食得多,蝦球就好似未試過,仲要喺珍寶呎碼,的確,啲蝦球好大隻,厚肉得嚟又爽身,而個甜酸醬調得酸香唔嗆喉,呢道菜甚得小弟歡心。
bowl椒鹽腰果牛柳粒 $78
依個菜就點俾啲食肉獸嘅,最意外嘅喺唔止牛柳粒多,竟連腰果都落好多,一啲都無手緊,出面好多酒家都只喺像徵式灑幾粒;更衰嘅,貪方便椒鹽一早炸好,灑上面就當椒鹽炒,但呢碟一睇都知喺椒鹽混埋牛柳粒一齊炒,夠晒惹味,再者,牛柳粒口感好軟腍。
bowl麗宮小炒皇 $75
家家酒樓或大牌檔都有道菜叫小炒皇,基本上都喺大同小異,麗宮嘅小炒皇都做得不俗,炒起嚟夠鑊氣,食落香口,由於食材豐富而多樣化,所以,口感極佳。
bowl西芹腰果肉丁 $68
咁多道菜式,就呢一味相對嚟講比較弱,其實都做到晒基本,只喺感覺普通啲啫,但平衡大家口味,總要有啲清淡少許嘅家常菜俾大家嘅。
bowl薑蔥花膠豆腐煲 $78
個豆腐煲簡直盆滿缽滿呀,既多豆腐,亦多花膠,近期真喺遇到唔少花膠嘅菜式,就算唔喺話咩靚花膠,七十零蚊道菜,都喺抵食,正在又夠晒薑蔥香。
bowl鮮淮山勝瓜炒鮮魷 $70
有行開街市都知,鮮魷唔平,但睇見碟炒鮮魷一樣俾得足秤,唔會一味得啲勝瓜,而且,啲鮮魷好爽軟,有魷魚鮮味;其次,鮮淮山亦爽脆,又配埋少少雲耳添,都喺有益健康嘅食材。
bowl蒜蓉炒西洋菜 $62
平常蒜蓉炒白菜仔或菜心就多,炒西洋菜就似乎喺第一次,估唔到兩者炒埋一齊效果都唔錯喎。
bowl鮮蝦揚州炒飯 $88
雖然刻意加上「鮮蝦」二字,但跟平常食到嘅,又唔覺特別加多咗鮮蝦,但喺,個飯確喺炒得唔錯,「金鑲銀」,粒粒飯粒都包滿蛋漿,又爽身而不油。
bowl白飯 $13
其實白飯無咩好寫,不過,呢度白飯以外,可以揀糙米飯,其實糙米、紅米成本高好多,而且,睇碗飯就知,唔喺象徵式混幾粒糙米、紅米,而喺佔嘅比例都幾多。
順帶一提,茶錢收$12位,但就無話收咩前菜、酸菜嘅雜項,加一就唔使多講啦。雖然,事前睇過呢度嘅食評,感覺好似麻麻,但試過,又唔喺咁大問題喎,好似我哋都只喺點吓小菜,小菜嘅份量都喺例牌,但好足,好夠食,味道又唔錯,服務亦交到功課。總之,難得老同學聚一聚,大家話食乜都無所謂。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$135

餐廳資料:
麗宮薈 Palace Club
大角咀福利街8號港灣豪庭廣場1樓126號舖
2816 7688

沒有留言:

發佈留言