2019年2月20日星期三

官燕棧 Imperial Bird's Nest:富貴湯麵

問你「官燕棧」賣乜?相信大部份都會答喺賣參茸、海味、鮑魚、燕窩……等等,除此,仲有好多中式養生保健產品,如即食燕窩、滋補湯包,真喺唔上一上佢哋官網睇睇,都唔知原來佢哋有咁多產品。其實無啦啦真喺唔會走上去睇,皆因早前同好友食飯,好友送小弟一盒「官燕棧」出品嘅「鮑魚禮盒」,雖然唔知價值,但既來自「官燕棧」,又喺一份「禮盒」,相信唔平,老友實在太客氣了。
個「鮑魚禮盒」嘅包裝都幾大體吓,米白色硬盒再加點熨花,而盒內除咗有鮑魚(4件),睇盒面就知包埋蝦子麵(4個)及元貝醬(小樽80克),打開睇睇,就見全部獨立包裝好晒。
兩公婆,專登搵晚試試佢,再加啲金菇及西蘭花伴一伴,等賣相變得靚仔啲。啲蝦子麵無建議煮幾耐,我哋煮散咗就上碗,口感都唔錯,但蝦子味就唔重,而鮑魚即開即食,細細隻如兩個五蚊銀大小,都幾有鮑味,口感又幾柔韌;此外,落咗唔少元貝醬作調味,少少辣,味道極似平時食開嘅XO醬之類,如果用嚟撈麵就仲好。
晌度再次多謝老友,讓我哋晌屋企都食到碗咁富貴嘅湯麵!

個人評分
味道:8/10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(朋友送贈)

餐廳資料:
官燕棧 Imperial Bird's Nest
觀塘觀塘道418號創紀之城五期APM地面低層5B號舖
2602 0390

沒有留言:

發佈留言