2019年2月10日星期日

焱丸水產 Flame Japanese Cuisine:焱壓群芳

近年多咗啲乜乜乜水產日本料理店,顧名思義,主打就喺食「海鮮」,日文漢字就喺「浜燒」。小弟以往都食過好幾次,不過,就真喺唔多,因為消費相對高吖嘛,但喺,食親浜燒都喺好嘅體驗嚟。今次趁農曆年,約咗其中一位表姨甥女嚟食晏,食啲好嘢賀佢完成本書,卒之出關。
入到去,一派居酒屋嘅格局,又有好多日式擺設,再者,配合柔和嘅燈光,就算晏晝嚟都蠻有氣氛。
當然,唔少得啲日本海產店嘅旗布,天花陳設咗個大魚網,甚具漁岸風情,加上枱上已放設浜燒專用嘅烤爐,旁邊喺醬油、用具……等等,喺要明確等客人都知佢哋喺有做浜燒嘛。
安座之後,就睇睇有啲咩食,略略掃描一次個餐牌,就會見到選擇甚多,包括:期間限定、刺身、三文魚特色菜、壽司、卷物、貝燒、浜燒、野菜、沙律、酒肴、揚物、天婦羅、逸品、鍋物、食事、甘味,可謂應有盡有。
飲品類同樣選擇多多,如燒酌梳打、燒酌拼茶、特飲……等等,當然,汽水、啤酒、清酒就必備架啦。最好喺無論食物定飲品,均圖文並茂,心裡有個底吖嘛。
此外,仲有塊黑板仔,寫咗好多日本直送嘅「新鮮」貨,以及一啲推廣產品。
bowl菠蘿梳打燒酎 $58
小弟一向都唔多好酒,但表姨甥女就貪得意,點咗杯菠蘿梳打燒酎,小試一口,酒精度唔高,卻有菠蘿嘅清甜味,非常之易入口。
bowl白桃梳打 $52
小弟就喜歡白桃多啲,簡單來一杯白桃梳打,冰冰涼涼,又夠晒大杯,好似飲極都有咁,好啱一陣食浜燒時作配合。
bowl蟹子蟹肉薯仔沙律 $78
啲薯仔沙律搓到成個波咁,撒上大量蟹籽,配合埋啲車厘茄,賣相清爽。老實講,蟹肉已混入晌啲薯仔沙律裡面,但食落感覺唔喺好多,但蟹籽就令到個薯仔沙律軟軟腍腍中多添卜卜脆爽口感。
bowl刺身3盛 $160 + 赤貝 $68 / 隻
店員話佢哋返咗唔少新鮮飛機貨,加上3盛啲刺身都會揀啲時令嘢,值得一試嘅。以小木盆再加上精緻嘅擺盤,單喺賣相睇見都已經賞心樂事啦!而3款刺身有三文魚、鯛魚及帆立貝,再額外加上赤貝,睇色澤都覺得好對辦,就連啲日本芥末都喺由鮮山葵即磨貨色。
bowl三文魚
雖然三文魚較普及大路,但市面未必間間店都喺好貨色。眼前嘅三文,色澤光亮,唔會暗暗啞啞,入口肥美油潤,食得出喺上好嘅貨色。
bowl鯛魚
雪白嘅魚肉,咬落帶點點爽口感,亮點喺魚味鮮甜,沾丁點醬油,更突出到其新鮮度。
bowl帆立貝
刺身級嘅帆立貝,予人感覺好唔同,既大粒有睇頭,又厚身,極富口感,最重要都喺軟綿鮮味。
bowl赤貝
貝類刺身一向都有市場,其實,靚嘅貝類亦唔便宜架。新鮮嘅赤貝,甚具咬口,咬落柔韌有嚼頭,而且,鮮味十足。
一輪沙律、刺身嚟熱身後,喺時候輪到浜燒嘞,新鮮嘅帆立貝及鮑魚,未燒都吸引呀,尤其後者,堅喺新鮮貨色,因為仲喺郁吓郁吓架。
bowl帆立貝磯燒 $68 / 隻
雖然無講明喺唔喺嚟自北海道,但食過就知喺靚貨。全程有店員幫忙處理,否則,衰喺小弟手就嘥咗啲靚食材啦。當帆立貝燒到咁上下,就加啲清酒同些少醬油,帶子食落鮮甜彈牙,帶微微酒香,而殼內嘅湯汁更千祈咪錯過,全部都喺精華。
bowl鮑魚磯燒 $68 / 隻
喺唔喺南非種呢?唔知,但同樣具質素,一樣下少許清酒嚟吊吊味,簡簡單單燒過,時間拿捏好,故咬落柔韌卻有彈性,鮑魚味比想像中突出,兼有少少炭火香嘅感覺。如果,順手剪為小件,更方便食客享用。
bowl蟹味噌甲羅燒 $68、黑松露蟹肉甲羅燒 $68
浜燒除咗有常見嘅海鮮之外,甲羅燒亦喺另一浜燒常客菜,只賣$68一客真喺好抵,因為,以往都食過,見一般都賣到成八、九十蚊。經處理過嘅蟹殼,連埋蟹膏、蟹肉、蟹籽、蔥花及鵪鶉蛋,放晌小竹籮度,睇見都好想快啲有得食。
甲羅燒亦由店員幫忙烤熟,三扒兩撥就搞掂,熱辣辣嘅混合蟹膏,滔一羹入口,甘腴濃香,口感綿密細滑,食完,都仲覺得有一朕餘韻晌口腔盤旋。至於另一個,就加入黑松露,令幽香味更具層次。淨食其實單一咗少少,如能配少少薄片多士就更好。不過,我哋都醒,剩一半用嚟撈飯,堅喺得彈喇呀!
bowl海鮮炒飯 $78
最後加個食事打底,炒飯就方便大家「些牙」,個飯亦炒得幾唔錯喎,除飯粒分明,入口夠爽又唔油之外,仲有好多配料,如魷魚、蜆肉、蝦粒,更伴以蟹籽、蔥花添。
無論刺身,抑或浜燒嘅海鮮,都感受到食材新鮮,而服務方面,都讓我哋感到好稱心。最後,祝願表姨甥女本書大賣,話晒都辛苦咗幾個月嘛!

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:9/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$535

餐廳資料:
焱丸水產 Flame Japanese Cuisine
尖沙咀棉登徑23號華楓大廈地下5&6號舖
2654 8200

沒有留言:

發佈留言