2019年2月4日星期一

Coffeezine:偷閒加油站

約咗個朋友出旺角傾傾嘢,大家本身都喺咖啡粉絲,所以,一心都打算去咖啡店,不過,老友喜歡小店,唔多鍾意連鎖嘅,晌網上搵搵,就摷到一家頗隱蔽嘅精品咖啡小店「Coffeezine」。由於「Coffeezine」喺鋪中鋪,若非門口唔喺有啲飲品價目牌「提示」一下,恐怕過門不入呀!
旺角區邊忽都好,日與夜都喺咁熙來攘往,遊人多到呢……,不過,「Coffeezine」就顯得格外清靜,非常適合同朋友短聚。但難得環境卻營造出少少文青嘅感覺,十分幽靜怡雅,予人感覺舒服。
小店專注於咖啡,牆上嘅價錢牌一眼睇晒,唔會搞太多「花臣」嘢。
故此,喺另一邊餅櫃裡面所見,亦只喺有啲卡龍及件裝蛋糕,是日所見,就只得一款荔枝味慕絲蛋糕,心形造型,別緻亮麗。
bowl馬卡龍 $8 / 件
襯咖啡,無少少甜點就總喺若有所失咁,難得定價唔貴,都只喺$8粒,有多款口味供選擇。城中某某知名嘅馬卡龍,一粒要賣成廿約蚊架。
bowl檸檬馬卡龍
啲馬卡龍做得幾靚仔喎,外層做得非常光滑完整,咬落先脆後煙韌,中間嘅檸檬餡心做得頗清香,質感軟滑,算得上穩打穩紮嘅出品。
bowl雲呢嗱馬卡龍
另一件馬卡龍同樣做得好細緻,外觀完整,無崩無爛。 口感亦能帶出外脆而內層微微濕潤感,雲呢嗱簡而清,基本質素不俗。
bowlMocha $38
友人今次竟然唔飲咖啡,反而,揀咗朱古力鮮奶咖啡,甫上枱,友人嘅反應喺驚嘆嘅表情,因為杯朱古力鮮奶咖啡嘅拉花真喺拉得好靚、好細緻兼有層次感,老實講,我都好少見朱古力鮮奶咖啡拉得咁靚。唔止睇得,味道仲好得,友人話朱古力味跟咖啡味好平衡,口感堅喺柔滑如絲,咖啡底好醇香。
bowlAffogato $46
小弟算喺鮮奶咖啡嘅忠粉,不過,偶然亦會試吓其他咖啡系產品,正如Affogato(雪糕咖啡)- 雲呢嗱雪糕加意式濃縮咖啡,既可當甜點,又可當為飲品。其實,間間嘅雪糕咖啡都差唔多樣,但雪白嘅雲呢嗱雪糕添上少少金箔,賣相喺咪立時高檔幾倍呢!
其實,雪糕咖啡都非第一次食,我就認為食法可以隨意,不過,小弟個人就鍾意食法分三層,倒下咖啡,第一層就雪糕沾濃縮咖啡;第二層等雪糕半溶,搞一搞先飲,有種鮮奶咖啡嘅口感;第三層喺等雪糕溶透,再拌勻,就好似飲緊咖啡奶昔咁,幾有趣架。
城市人忙忙碌碌、匆匆趕趕,但偶爾停落嚟,跟朋友聚一聚,飲杯咖啡,遇上稱心舒適嘅環境,絕對喺個偷閒加油站。怪唔之得,晌我哋堂座享用咖啡期間,確喺見唔少客人嚟買杯咖啡外帶啦!

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$50

餐廳資料:
Coffeezine
旺角廣華街1號仁安大廈地下5A號舖

沒有留言:

發佈留言