2019年1月24日星期四

六順煲仔麵 Six Success:同撈同煲

表姨甥女話佢屋企附近開咗間「煲仔麵」店,問我試過未,車仔麵就聽得多,但煲仔麵都喺第一次,我話我都未試過,所以,專燈趁有嘢交收,就不如約埋一齊嚟試吓喺點。
因為呢頭真喺經常嚟,所以,未嚟睇地址已大概知邊個位。內裡裝修簡約,整潔光猛,屬小店枱局。而其實主打喺台式嘢,所以,牆上掛有唔少有台灣代表性嘅物品。
最吸引喺推出唔少優惠,不過,鬥快嘅就真喺唔夠人爭。
睇睇餐牌,一個寫住晚市套餐,分類為特色煲仔麵套餐、特色飯餐、特定單點小食,定價唔算貴,不過,小弟有個疑問,睇落全部單點,何來套餐呢?
而另一張餐牌,剛主要喺台式嘅一人鍋晚餐,5款湯底,5款火鍋拼盤,而所有拼盤均送一份新鮮蔬菜配紅藜白飯、魯肉飯或招牌麵,連台灣茶,若轉飲其他飲品有半價優惠。此外,配料亦可以額外追加。
最後一張餐牌喺飲品類,選擇唔多,但睇落都喺較健康嘅飲品為主。而點餐,就咁用支箱頭筆圈起要點嘅菜式就可以喇,簡單、清晰又環保。
晌門口,仲特別貼咗張介紹,講明佢哋大部份嘅食材都喺採購自台灣,務求做到真正嘅台式風味,而且,所有湯底都喺精心燉煮,唔落味精,唔用速成湯包,讓人食得安心。
基本餐具及紙巾已放晒晌枱,最鍾意喺咁,方便自由取用,唔使下下麻煩啲店員。原本打算嚟食煲仔麵,見啲一人鍋又有少少賣點,就不如兩樣都試吓,加多一客小食,夠晒3個人享用啦。
bowl六順三寶 $36
寫到明有秘製雲耳、鹽酥花枝丸、鹵水大腸及豆乾,不過豆乾就無咗,換咗喺豬耳,但我哋都啱食。雲耳好爽脆,拌有少少醋香,花枝丸一貫台式,唔喺彈牙嗰種,但有魷魚味,而腸有鹵水香,卻唔會有豬臊味,豬耳則爽爽哋,整體幾好食。只喺賣$36,份量唔會碎濕濕,絕對食得過。
bowl秘製紅燒雙牛麵 $52
煲仔麵我哋揀個雙牛,因為台式紅燒牛肉麵一向好食,而煲仔麵真喺堅用瓦煲仔上,晌凍凍哋嘅冬天,點好得過食住滾熱辣嘅湯麵。除咗牛肉片、牛腩,仲有好多配菜,如小棠菜、白蘿蔔、腐竹及冬菜……等等。
牛肉片好軟腍,牛腩亦好鬆化,充滿濃濃肉味;湯頭亦好香濃,卻喺濃而不濁,加上無落味精,唔會話飲完令人感到超口渴。
講到啲麵條,咬口得嚟又耐浸,兼且份量十足,前前後後,都可以裝成4碗,一個女生食相信都食唔晒。
bowl特級牛肉拼盤 $108、龍蝦花膠湯 +$20
今餐表姨甥女話想豪少少,就揀咗特級牛肉拼龍蝦花膠湯,其實單睇整個份量,連埋飯、野菜,真喺唔止一個人嘅份量。
先試個湯頭,喂!真喺唔錯喎,個鮮蝦味都幾強、幾濃郁,湯內堅有唔少花膠添,浸過龍蝦湯,味道亦喺唔同啲。
雖然啲牛肉唔喺油花平均嗰種,但肉質不俗,入口腍滑亦富肉香。
除咗湯內有唔少雞脾菇之外,蔬菜碗內仲有金菇、生菜、蕃茄、豆卜、南瓜,夠多樣化。
我哋揀咗魯肉飯,試試質素喺點,佢哋啲魯肉,無咁多肥肉,又無咁油,最好就喺配藜麥飯,雖然藜麥唔多,但感覺點都健康啲。
bowl洛神蜂蜜花茶 +$9
由於個一人鍋包一杯指定飲品,表姨甥女話台灣茶好似普通少少,所以,就加錢改為洛神蜂蜜花茶,佢話酸酸甜甜都幾平衡,加上洛神花有安神之效,感覺良好。
第一次試煲仔麵感覺OK,不過,其實都喺跟食一般嘅台式牛肉麵差唔多,只喺以瓦煲仔上枱。服務上,我覺得幾好,啲店員幾友善有禮,見我哋食完啲嘢都先幫忙收拾一下,不時問我哋使唔使加湯……等等,又無加一。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$75

餐廳資料:
六順煲仔麵 Six Success
長沙灣福榮街571號地舖
2868 0248

沒有留言:

發佈留言