2019年1月28日星期一

滿記甜品 Honeymoon Dessert:茶後甜品

同細佬妹、老婆晌朗豪坊「飲茶」食完飯後,由於佢哋啲甜品唔多啱細佬妹口味,二來亦唔叫得抵,所以,下場就過咗隔離嘅「滿記甜品」食,選擇多之餘,感覺就仲划算添。
「滿記」都好耐無幫襯,晌1995年由西貢發跡,發展到依家已經有十多家分店遍布港九新界,甚至大嶼山昂坪都有鋪。環境唔多講喇,採開放式,人流快上快落,個個都喺食碗糖水或甜點就閃,基本上絕大部人都唔會坐得耐。
因喺秋冬季關係(雖然今年香港嘅冬季超短),晌門面,就睇到近排嘅推廣有「暖戀椰皇」系列、「窩心燉品」系列。
而基本選擇,就印晒晌兩大版餐版之上,分類為滿分經典、廚師糕點、傳統滋味、摯愛水果、榴槤天堂,以及多款精選推薦,目測都有6、70多款,平貴都有,豐儉由人。
bowl滿記星洲喳喳 $28
細佬真喺一貫嘅傳統口味,唔多喜歡試新嘢,餐牌睇都唔睇就喺要喳喳,而喳喳算唔上有咩特別,但勝在料多,有咬口,稀杰度又啱啱好。不過,食完餐飯都幾飽吓,佢都仲食到碗喳喳,好嘢。
bowl椰汁紫米露小丸子 $40
細妹就要咗碗紫米露,佢就話啲紫米煮得夠透,夠軟身,卻保持咬口感,而碗內有勁多小丸子,煙煙韌韌,混入咗椰汁,令味道香甜好多。
bowl焗茘茸西米布甸 $34
老婆就選擇焗西米布甸,貪佢以芋頭蓉代替傳統嘅蓮蓉,會唔會有啲新衝擊?份量有啲迷你嘅感覺,真喺俾我嘅話,食幾啖都無晒。幸而,焗得幾香滑,又有蛋香味,芋頭蓉比蓮蓉又相對少甜咗、健康啲。
bowl榴槤糯米糍(三粒)$29
因為求先餐飯由小弟包底,都堅喺食得頗飽,所以,嚟到「滿記」,就簡單點一客「榴槤糯米糍」過過口癮。一客3粒,皮就幾厚吓架嘞,但都算軟糯煙韌,而中心嘅榴槤果蓉算無欺場,填得滿滿,且幾足榴槤味。
「滿記」雖然已經成為連鎖店,但質素算得上喺穩打穩紮,說唔上有咩驚喜,不過,至少唔會食到一肚氣,好似我哋咁,食完飯過嚟過吓甜癮,都唔錯吖,最低限度就算晌旺區,個定價都唔會嚇怕人嘛。

個人評分
味道:7/10
環境:5/10
服務:6/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$33

餐廳資料:
滿記甜品 Honeymoon Dessert
旺角亞皆老街8號朗豪坊4樓409號
2191 6618

沒有留言:

發佈留言