2019年1月4日星期五

家傳滬曉 China House:滬有不足

近呢一、兩個月到訪過多家上海菜館,包括:「稻成京川滬」、「上海婆婆336」及「王家沙」,而最後分享嘅一家喺位於美孚嘅「家傳滬曉」,其實喺老婆同姨仔幫小弟賀牛嘅生日飯。但講起嚟都失禮,話晒美孚都算喺小弟嘅主場,而呢家上海菜館都開咗好多年,但就一直未嚟過幫襯。
晌美孚,上海菜館就唔喺得佢一家,不過,以佢為較高格調,走進餐廳,極豐中國色彩嘅裝潢,以紅色為主調,掛滿特色嘅吊燈,令燈光柔和,加上通花屏風做裝飾,突顯中國元素。
大堂中大多數喺4-6人枱,最鍾意喺卡位,舒服好坐,又自成一角。而靠牆一邊,則喺啲大圓枱,喺大棚人嘅選擇啦。
餐牌好大本,亦好難影,好在晌門口有啲菜式單張,掃描晒出嚟就一清二楚。如一般中菜館,選擇非常之多,由頭盤、鮑參翅、湯、海河鮮、家禽、豬牛羊、田園蔬菜、飯麵、點心,到甜品,應有盡有,一應俱全。
此外,仲有多款套餐,由2位到12位都有。雖然計落套餐喺底,但我哋3個人,又想自主啲,所以,都喺散點。
bowl上海小籠包 $55
一客5個,外觀望落啲皮就唔喺好薄,咬落又確喺如此,而且,摺位更喺好厚吓,影響個口感。但還好嘅喺啲肉餡好鬆化,兼且多汁,味道上喺唔錯。
bowl脆皮素鵝 $65
叫得脆皮,果然無老作,碟素鵝炸到金黃,一咬嗰下真喺脆到咔咔聲,腐皮碎掉到一枱都喺,內裡仲夾有冬菇絲增添食味,唯個人就覺得佢有少少油膩啫,幸而沾少少醋就抵銷晒啲油膩感。
bowl南瓜白雪 $75
個名就夠晒靚嘞,查實喺咩嚟?咪就喺加咗啲南瓜粒、青豆粒嘅賽螃蟹囉,貪佢夠清,啱晒老婆食。啲蛋白白皙光亮,的確炒得嫩滑,沾少少浙醋,就如白皙嘅肌膚塗上胭脂,清爽好食又健康。
bowl砂鍋雲吞雞 $160
呢道菜既可以當餸,又可以當湯水,人少少就揀半隻,已經可以每人分到兩碗湯,當喺飲多碗湯水,如果揀全隻就要$320。先講個湯,鮮甜得嚟又好清,意思即喺唔會好油、好濁,而整件雞由店員撈出嚟,足半隻,可謂童叟無欺,難得啲雞肉又一啲都唔嚡,幾好食,配合埋包足料嘅雲吞,抵食。
bowl野菌炒年糕 $98
呢道炒年糕就最能體現上海菜嘅濃油赤醬嘅神髓。年糕入口煙韌有咬口,醬汁個味道好濃郁,而年糕中混入好多野菌及紹菜,全素菜式,最啱我老婆。
值得一提喺菜水唔喺普通嘅香片、普洱,而喺四寶茶($12/位),味道比較幽香。上海菜都有唔少甜點,不過,無食到就埋單離開,皆因老婆預備咗個精緻蛋糕,另文再講。

味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$180

餐廳資料:
家傳滬曉 China House
荔枝角寶輪街1號曼坊地下G06-07號舖
2266 0022

沒有留言:

發佈留言