2019年1月4日星期五

英王麵包店 A1-Bakery:新品:海鹽焦糖香梨蛋糕

晌美孚嘅「家傳滬曉」食生日飯,正當臨尾考慮點唔點甜品之時,老婆就制止我,因為佢話早有準備,原來佢已經晌西鐵嘅「A1 Bakery」訂咗一個精裝蛋糕,既作飯後甜點,又作慶祝生日之用,真有心思,俾我就晌餐飯度搞掂埋去,哈哈!
「A1 Bakery」嘅蛋糕本身都有唔少款式,不時又有新款,既然喺買嚟賀小弟,所以,老婆特別揀咗款肯定合我口味嘅「海鹽焦糖香梨蛋糕」,亦喺「A1 Bakery」嘅新出品,定價為$128 / 12cm及$198 / 15cm,而我哋得3個人食,就梗喺要個細啦。
外觀都幾精緻架,面層鋪上海鹽焦糖漿,再唧上咖啡忌廉,加上果仁或合桃作點綴。切開喺以朱古力海綿蛋糕做基礎,中間塗上忌廉及混入香梨肉,故香甜得嚟有點點清新,海綿蛋糕亦做得鬆軟。整體嚟講都算少忌廉,老婆都啱食,不過,始終都有少少偏甜,所以,老婆同姨仔就淺嚐,小弟就獨佔大半個,當埋第二朝早餐。
雖然,小弟就唔喺咁經常食「A1 Bakery」嘅出品,但印象中,佢哋做嘅歐陸包及蛋糕,都有一手,質素唔錯。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$32

餐廳資料:
英王麵包店 A1-Bakery
美孚港鐵美孚站MEF 116號舖
2370 1738

沒有留言:

發佈留言