2018年12月13日星期四

稻成京川滬 Dab-pa Modern Chinese Cuisine:旺得有稻理

臨近聖誕,相約親戚食餐飯,無話慶唔慶祝聖誕嘅,只喺搵個藉口嚟番餐而已。不過,佢哋就喜歡食中餐多,就番大家都喺西九龍人,而上次嚟「新都會」食飯時,發現呢家「稻成」,見佢閒日都人氣咁旺,故今次晚飯就揀咗佢。
果然上次所見嘅都唔喺偶然,今晚嚟到,同樣喺閒日,未夠7:30pm就已經有8、9乘滿,好在一早訂咗位啫。而地方原來頗大,入到去轉個彎仲有個大嘅用餐區,裝修亦好「骨子」。
近門口左邊,有啲卡位,特色在於有通花屏風間起晒,變相多咗少少私隱,減少受騷擾度,人唔多嘅話喺上佳靚位。
睇餐牌面面嘅餐廳名,已標注咗「京川滬」,所以,食咩菜系唔使多講。
原來,「稻成」喺四川西南邊嘅一個地方,有「香格里拉之魂」嘅稱號,仲話喺風光如畫、世外桃源添,有機會真喺要去吓。
翻一轉就知菜式選擇甚多,種類由涼菜、肉類、海鮮、豆腐蔬菜、招牌水煮、湯羹、點心、麵飯、甜品,以及飲品、酒類。
太多選擇,唔知點揀好嘅人,簡單啲就不妨晌套餐度落手,佢哋有啲2、4、6人套餐。不過,最後我哋都喺散點,自主啲。
bowl前菜 $15
先上嚟一小碟大豆芽,幾爽口,有少少辣勁。餐牌有注明,如果唔要前菜,喺可以向店員提出。順提一提,茗茶就每位收$6。
bowl雞絲拌粉皮 $48
除咗啲前菜,都想點一客冷盤過吓口癮,雞絲、青瓜絲及粉皮均切得工整,跟麻醬拌勻,已經喺個好配搭,而且,芝麻醬好香濃,粉皮又軟滑,青瓜加添爽口感,好食。
bowl稻成小籠包 $42
標準嘅一客4個,小籠包摺紋平均,外皮搓得夠晒薄,咬開就見,而肉饀鬆化唔帶肥肉,又富肉汁,確喺做得有水準。
bowl弄堂蔥油餅 $36
蔥油餅食唔少啦,但無論賣相、做法,「稻成」嘅蔥油餅都甚有特色,做到成個環形,中間填有唔少香蔥。入口外皮頗為酥脆,蔥香滿溢,口感有別平常所食嘅滬式大大件蔥油餅。
bowl炸饅頭 $28
好耐無食過炸饅頭喇,見平平哋廿零蚊一客,點一客過過口癮。啲饅頭一睇就知炸得金黃,一咬甘香十足,內裡好軟綿,沾少少煉奶,非常好食。
bowl孜然寸骨 $88
親友喺無肉不歡一族,點都要有一客全肉俾佢。每支寸骨都大大件,沾滿孜然粉,燒得香,入口肉質好鬆化,食得一口孜然香味,不過,如果本身對孜然呢種香料味唔啱,就千祈唔好點,因為都幾重口味。
bowl雪菜毛豆百頁 $72
喺幾傳統嘅上海蔬菜菜式,百頁喺啲豆製品,味道偏淡口,但加上雪菜嘅鹹香味,拍埋一齊就變得啱啱好,而且,有上湯墊底,整道菜一啲都唔寡。
bowl酸辣湯麵 $62
麵飯都有好多選擇,呢道酸辣湯麵既有酸辣湯飲,又有上海拉麵食,前者酸辣度啱啱好,唔會太嗆喉,後者麵條拉得有韌勁。
bowl高力豆沙 $48
最後,來一客高力豆沙作結,每個都做得漲卜卜,外層灑滿糖霜。雖然只有豆沙,但內裡填得滿滿,味道清甜不膩,外皮又鬆軟富彈力喎,讓今餐晚飯有個美味結束。
因為我哋被安排晌卡位,餐後亦可以繼續無乜騷擾下傾偈,但店員都好醒目,都幫忙收拾好枱上用餐完嘅碗碟,整體服務都好貼心到位,食物有一定質素,定價又唔太高,值得翻兜再嚟。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$170

餐廳資料:
稻成京川滬 Dab-pa Modern Chinese Cuisine
葵芳興芳路223號新都會廣場4樓413-416號舖
2330 8322

沒有留言:

發佈留言