2018年12月2日星期日

榮記茶餐廳:隱蔽茶記

之前一篇「深井陳記燒鵝」就提過,一喺十年都唔嚟深井,一嚟就連續兩個星期日入到嚟。呢一篇就繼續講埋下篇,事緣細胞小組搞行山,組內有細路,既唔可以揀太難,亦唔可以揀太長,友人嘅推介,就喺由青龍頭行上深井沉澱塘,再順另一邊落番深井,故此,終點站就喺深井臨時街市。
佢一邊確喺個街市,但檔口唔多,基本糧油雜貨、菜檔、肉檔都齊,而另一邊就喺熟食中心,形式就猶如美食廣場,雖然有7、8檔食肆,但有開嘅就喺一頭(Soul Cafe)、一尾(榮記)及中間(泰好味)3檔。
由於只有榮記有下午茶餐或輕食之類供應,亦喺最划算,所以,大家都贊成揀佢。溫馨提示,留意開鋪時間,星期一例休,星期六、日開到5:00pm啫。
「榮記」喺間茶記,香港嘅茶記精神就喺乜都有,所以,唔再多介紹,一睇鋪面嘅易拉架就知有咩選擇。雖然佢寫住「請先付款後睇號碼顯示牌自取」,當日客唔多,店員直接將食物送過嚟。我哋一棚人,都點咗好多嘢,今次就概略寫啲。
bowl雞扒包 $16
個包就只不過喺普通嘅熱狗包,不過,份量絕對十足,因為送到嚟,件炸雞扒真喺差唔多大過個包,好有睇頭。小弟就無試嘢,友人就超讚,因為,雞扒炸得甘香,外皮好脆口,入口啖啖雞肉,夠晒豪氣。
bowl豬扒包 $16
另一個友人就揀豬扒包,同樣,就咁睇落都好吸引,熱狗包夾住大大件豬包,友人更好有心切開嚟俾我影。佢話啲豬扒口感都頗鬆化,醃得都算夠味。
bowl懐舊西多士 $18
大家正估咩叫懐舊,一切開就知,西多之內喺無餡嘅,即喺唔會搽層花生醬之類。但小朋友就一樣好喜歡食,凡喺呢啲炸嘢一晌都大有市場啦。
bowl紅豆冰 $14
西多配紅豆冰喺友人嘅下午茶不變之選,其實紅豆冰無咩好講,但睇見佢紅豆多過冰,不禁都影低張相留記錄,平常晌快餐店啲茶餐紅豆冰,全部好似都喺星爺教出嚟咁,有幾多冰就落幾多冰,紅豆得嗰兩啖咋。
bowl鹹檸樂 $15
算喺小弟見識少,我成日都以為得鹹檸七,原來確喺有鹹檸樂,唔知味道喺點,都影張相留記錄啦!咁朋友叫得,應該好飲嘅,等下次有機會先試吓。
bowl菠蘿油餐 $17
小弟揀咗食菠蘿油餐,除咗抵之外,就喺好耐無食過菠蘿油喇。由於菠蘿包喺來貨,又欠熱度,所以,感覺都喺差少少,不過,夾有一大片牛油,包身亦算軟綿,風味仍在。至於杯奶茶,茶底喺香嘅,但口感我就覺得未夠細滑。
臨尾,都分享一下今次嘅行山,基本上由青龍頭上到深井沉澱塘,都喺鄉郊車路一條,位處大欖郊野公園邊陲,唯一辛苦少少喺大部分路段都喺上斜,但距離短,一般人行唔會超過30分鐘就到,極之適合唔行開山,又想接觸吓大自然嘅人。上到去,深井沉澱塘就好似個大池塘咁,好寧靜,加上遊人少,感覺非常舒服。
時值秋涼嚟行山,加上條山徑咁短途,所以,大家都覺得輕鬆寫意,之後一齊下午茶,講分享吓軟事,確喺周日好節目,最緊要喺大家俾面願意付出時間嚟參與。

個人評分
味道:6/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$17

餐廳資料:
榮記茶餐廳
深井深井街市熟食中心1號舖
2491 9740

沒有留言:

發佈留言