2018年11月13日星期二

北京樓 Peking Garden Restaurant:京喜傳承

「北京樓」真喺好耐無幫襯過,睇番自己嘅記錄,對上一次光顧已經喺2015年6月嘅事,當時就喺大佬東搵小弟食晏,先到訪過中環歷山大廈嘅分店。今晚老友相約嘅飯局,選址尖沙咀星光行店,原來,呢間店已經有40年歷史。
40年唔喺一段短時間,怪不得要隆重其事啦,睇樓下嘅廣告牌「京菜傳承40載、締造美饌傳奇」,單喺睇見廣告上呢一道「東海龍皇」,已感覺到唔簡單。
上到酒樓,唔知喺咪新裝修過嚟,感覺新簇。近玄關位,一大幅巨形刺繡,名為「春回大地」,估計都喺大有來頭,手工極為細緻。
入到大廳,地方非常之大,裝潢摩登而典雅,一邊對住天星碼頭、維港方向。而且,啲櫈非常舒服好坐。
另一邊應該喺啲廂房,照方向計就對住1881海利公館嗰邊,果然,路經其中一個廂房時,趁無人又打開咗房門,快攝一張。感覺勁有田園氣息,非常特別!
去洗手間時,路過啲通道走廊,牆上掛有石雕,非常別緻。而成晚嘅服務都非常熨貼到位,讓人食得稱心。
雖然話傳承,但都會有側創新一面,跟隨潮流,都創作啲「茉綠泡泡系列」,共有4款選擇,配搭都幾清新。
bowl葡萄柚.荔枝泡泡 $34
造型好西化,又帶有台式風格,唔講仲以為喺杯雞尾酒,其實只喺杯茶飲,總之賣相就好吸晴。茶底嘅茉莉幾清香,加入西柚汁,味道唔錯。
bowl揚州龍青瓜 $88
相信手拍青瓜大家都食得多,但將一條青瓜,喺一條青瓜原條無斷開,而切成一片片,再盤成龍形,淨喺食咁巧手嘅「刀工」已值回票價啦。待客人影完相,侍應會幫手剪成小件,青瓜本身已經好爽脆,再淋上柚子青檸汁,極為清新,為今餐晚飯有個「新鮮」嘅開始。
bowl麻醬雞絲撈起 $108
源自星洲嘅「撈起」呢度菜式唔使多介紹,一到過年前後就有唔少餐廳供應,好意頭嘛,撈到風生水起,美心嘅中菜系餐廳亦都大搞。將平常嘅雞絲粉皮搖身一變為「撈起」版,有心思喎!將雞絲、粉皮,仲有紫椰菜絲、青瓜絲、蘿蔔絲,加上濃香嘅芝麻醬,風味大不同,綿滑嘅雞絲增添咗爽口感,既香濃,卻又清新。
bowl東海龍皇 $780(需預訂)
唔喺友人講,真喺唔知「東海龍皇」喺北京樓40年前嘅經典菜色,雕條龍不知幾多手工,雕得栩栩如生,賣相絕對喺可以先聲奪人。雖然話喺經典,但亦喺全新演繹登場,食材比以前用料更精、更鮮,以魚香醬炒大蝦球、鮮帶子、螺片,香辣惹味唔在講,啲料真喺精,大蝦球爽彈到不得了,帶子就好鮮甜,螺片柔中帶點點咬口嘅韌勁,傳3樣食材都盡顯本性,此外,都唔好錯過唧晒花嘅薯蓉,好軟滑架。
bowl糖醋桂花魚 $298
型喎!甚有晌日本餐廳食原條喜之次魚生咁,單喺要炸出咁嘅形態,相信師傅都花過一番心機,仲有,如果有留意到,佢哋每道菜所用嘅碟都喺好精美。講番條魚,絕對喺使到外脆內嫩,魚肉好鮮嫩,外皮酥脆甘香,配以糖醋勾起個酸甜醬汁,份外好食。
北京菜好多人第一時間諗到嘅就喺北京填鴨,「北京樓」嘅填鴨頗有名氣,尤其星光行呢間店喺做唔少遊客生意,當晚目測亦見唔少外國客。所以,店家晌近門口處,特設一個開放式廚房,專切填鴨,睇住幾個師傅不停做,真喺難以想像一晚會賣出幾多隻。題外話,依家仲喺好多人將北京填鴨同片皮鴨混為一談,前者喺皮連肉,後者顧名思義就喺淨皮,就正如啲人仲喺分唔清生炒骨同咕嚕肉嘅分別。
bowl烤北京填鴨 $460(全份) / $240(半份)
既為鎮店菜式,水準唔需要點擔心,的確,鴨肉烤得香,可能嚴選鴨種,油脂都相對少,幾片鴨肉,加上青瓜條、京蔥、海鮮醬,嗰份美味確喺微妙。順帶一提,青瓜條及京蔥切出嚟嘅長短、大細都完全喺孖生兄弟咁,足見師傅嘅認真同專注。晌出面欣賞師傅片鴨嘅時間,已留意到其身後剩低好多鴨殼,所以,想二食可以考慮「鴨架湯」或「炒鴨崧」。
bowl東坡肉 $158
晌昔日,喺完全無膽固醇憂慮呢個問題嘅,但依家人人都講健康,元蹄、東坡肉呢類肥膩嘢都少接觸。難得今晚大家都話膽固醇萬歲,小弟咁瘦底就更喺無有怕啦。「東坡肉」以一個古雅金鼎上枱,夠晒氣派。雖然,預期會肥肥哋,但真喺估唔到喺肥而不膩,師傅將層次分明嘅五花腩逼出油份,所以,入口既鬆化,又一啲都唔肥,加上味濃,好有驚喜。
食到8:30pm,突出一陣起哄聲,原來每晚都會有大廚粉墨登場,即席表演製作北京拉麵,點樣三五吓手勢就將麵糰搓揉、拉延、折疊出細長的麵條。由於麵條晌中國有長壽嘅象徵,因此拉得越長,寓意健康越好,所以,師傅嘅表演絕無迤做,而呢樣就最吸引到啲外國客。
最可惜喺是夜臨時有點事而早走,未能跟大家盡慶。新面貌嘅「北京樓」將傳統經典揉合創新意念,令傳統及摩登共冶一爐。用料貫徹精益求精,但重新包裝後令賣相更精緻、吸晴,一定為客人帶嚟驚喜,相信成績會更上一層樓。

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$350

餐廳資料:
北京樓 Peking Garden Restaurant
尖沙咀梳士巴利道3號星光行3樓
2735 8211

沒有留言:

發佈留言