2018年11月19日星期一

喜膳燒 Happy Q:一喜串燒吧!

雖然早排食過大阪炸串,亦晌間日式食堂食過串燒,不過,港式串燒印象中真喺好耐無食過,要數都可以喺成年前葵涌嗰次。友人介紹,晌尖沙咀寶勒巷有家串燒店「喜膳燒」,除咗有點質素外,亦有啲特色嘅串燒。寶勒巷可謂喺一條自然而成嘅食街,不知不覺間,短短街仔已經有好多食肆插旗,平貴、西式、日式、東南亞、印度……乜都有。今晚,同友人一起串燒吧!
如果唔講佢喺間串燒店,話佢喺酒吧都無人唔信,因為鋪前已放咗座「麒麟」生啤櫃,入到裡面,燈光昏黃,全場都喺高脚枱櫈,水吧位之上更放滿唔同嘅支裝酒。
不過,整體地方就唔喺好大,如果坐滿人反而幾有氣氛。其實,如果細心留意,有啲地方都花過心思裝修,好似天花燈、雀籠。
晌門口,已見到有個螢光燈牌,有多款串燒推介。
而餐牌,亦即喺點菜紙,雖然簡單,但選擇十分之多。單喺類別,就有店家推介、海鮮、牛肉、其他肉類、特別串燒、丸類、腸餃、蔬菜瓜果,仲有特色小食、烏冬、飯品(唔怕食極都唔飽),雖然甜品都有,就只喺雪米糍而已。
另外一張紅色長形嘅,喺飲品餐牌,如近年大行其道嘅手工啤,仲有雞尾酒、紅白餐酒、生啤、沙冰、梳打、花蜜茶、汽水……等等。最特色當然喺多款「麒麟」嘅果味生啤。
剩番一大張白色嘅餐牌,喺各種日本清酒,如果好清酒之人,應該都不愁無選擇。
bowl可口可樂 $18
打鞭爐同食串燒,我覺得汽水喺最夾嘅好朋友。所以,我就要罐可樂,友人就要罐零系,熱辣辣串燒配冰凍可樂,爽呀!
先嚟一轉共4款串燒,包括燒芝士翠玉瓜、海鹽燒牛肩胛、沙嗲燒厚魚肚及燒芝士響鈴,排列整齊,最正喺以一塊熱石板㷫住,塊石板堅熱,好辣手吓,足夠成晚將啲串燒保持一定溫度,唔會咁快攤涼晒,可以慢慢嘆,依啲咪港人嘅靈活變通囉。
bowl燒芝士響鈴 $19
嚟得「喜膳燒」目的都喺為啲特色串燒,響鈴唔使多介紹,有打過邊爐都知喺乜,但燒你又試過未?響鈴由腐皮炸出嚟,本身都好脆口,依家燒一燒就更香,而且裏面嘅芝士溶透產生拉芝效果,好得喎。話時話,會唔會考慮埋燒山根呢?
bowl沙爹燒厚魚肚 $45
魚肚亦喺唔陌生嘅食物,不過,拿嚟做串燒小弟就第一次遇上,估唔到好有驚喜。魚肚果然大件又厚身,好有口感,軟腍得嚟又有咬口,啲沙爹汁好入味,定價唔平,但喺值喎。
bowl燒芝士翠玉瓜 $24
燒翠玉瓜唔喺咩特別嘢,去啲任食BBQ通常都有供,配上車打芝士,令清爽嘅翠玉瓜多添一份鹹香感。順便講講,師傅做串燒嘅手勢真喺幾好,成晚試咗咁多串,熱辣辣卻唔會燒到乾晒,每類串燒拿捏時間準。
bowl海鹽燒牛肩胛 $48
今次揀肉類嘅串燒唔多,本想燒份羊架,友人唔食羊,不如試吓牛肩胛,因為都冷門少少,再者,又喺店家5隻手指公嘅推介。的確喺有質素嘅牛肉部位,一來無燒過籠,腍滑而富肉汁,二來好有肉香,唔會食咗都唔知咩肉,鹽燒就最好,最能食出肉味。
食完第一轉串燒已覺得好滿意,期待後續嘅串燒,第二轉有燒麵根、沙爹手打魚皮餃及燒韭菜。而後上嘅串燒,並唔會一次過上晒,會逐樣上並放晌石板上保溫,所以,反正有保溫,我都等埋晒一齊影番張合照先食。
bowl燒麵根 $18
除響鈴,第二想試就喺呢道燒麵根,睇見我都覺得好搞嘢,可選沙爹或香辣口味,友人唔食得辣就當然揀後者啦。燒出嚟嘅效果好得意,軟軟腍腍又帶點煙韌,充滿沙爹香,又有種食魚腐嘅感覺,過癮得意。因為好奇,事後問店員點整,原來都有啲功夫,先浸軟,再醃,然後先拎去燒。
bowl沙爹手打魚皮餃 $25
又喺打邊爐常見嘅火鍋食材,我覺得喺繼燒賣之後,另一款火鍋料搞串燒嘅神奇食物。一客4粒,燒過後外皮添一份脆脆韌韌嘅口感,滲透惹味嘅沙爹香,食味唔錯。
bowl燒韭菜 $18
除咗翠玉瓜,蔬菜類就揀多串韭菜,可以揀孜然或鹽燒,當然前者較有特色啲啦。大大排嘅韭菜,散發陣陣孜然香味,入口又唔會「乾爭爭」,好食。
bowl泰式鹽燒烏頭 $138
海鮮類就揀條燒烏頭,賣百三蚊真喺抵食,因為依家一條烏頭本身都唔平,去啲潮州鋪食條凍烏頭百五喺普遍起錶價。
烏頭喺原條鹽燒,講明泰式,所以,見肚內插滿蔥及香茅。撕開魚皮,就喺啖啖魚肉,雖然,唔似蒸魚嗰種滑溜,但肉質細緻柔嫩,鹽燒嘅鹹味啱啱好,又滲出少少香茅香。跟魚仲伴有一款泰式醬汁,酸中有辣勁,更能提鮮,配搭真夾。
其實,以食咗咁多嘢計,消費都唔算貴,不過,肥媽話齋,要食平啲,無問題,指定日子10:00pm後嚟,全單七折,堅慳好多架,啱晒啲夜鬼。
整體服務唔錯,上串燒嘅速度算幾平均,唔會太急,又唔會等太耐。而幾款「本土味」重嘅串燒,確喺有賣點,值得一試!加上地點就脚,真喺幾個老友記約埋隊吓啤酒,食吓特色串燒,已經可以喺件好開心嘅事啦。

個人評分
味道:9/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$205

餐廳資料:
喜膳燒 Happy Q
尖沙咀寶勒巷10號地舖
3468 2234

沒有留言:

發佈留言