2018年11月25日星期日

深井陳記燒鵝海鮮酒家:深中有數

好話唔好聽,雖然由我所住嘅美孚區入深井頗方便,一程巴士52X上公路,下一個站就已經喺深井,不過,就總喺覺得遠,非常之少入嚟。但呢期小弟搵食蹤影好旺佢,一連兩個星期入咗嚟食嘢,第一轉教會活動入咗嚟「深井陳記」食午餐,隔個星期再入嚟行山,臨尾晌「榮記」食個下午茶先走。
今篇就先講「陳記」(青山公路深井村63號),其實多年前都幫襯過「陳記」,但就喺前啲嗰間大鋪(陳記商業中心地下),今回就後少少間村屋「老店」,我見個招牌多咗「琦哥號」,無深究喺唔喺又喺啲同門拆咗出嚟。呢間鋪開晌村屋,大部分喺村屋外嘅半露天位。
因為我哋人多,足足十多圍,所以,有幾圍上咗樓,上到二樓,一個房都擺到3圍,但感覺就侷促啲。而是日食團餐,乜都安排好晒,有嘢食就得喇。亦因為咁,唔太方便慢慢影,所以,張張食物相都喺一上枱就快攝,免影響其他人。
bowl馳明深井陳記燒鵝(跟瀨粉一窩)
嚟「陳記」,我都標準嘅指定菜式就喺燒鵝,雖然,小弟唔喺成日食燒鵝,所以,難以跟其他店比較,就單單講眼前呢碟。講真,都幾高質素,外皮深紅富光澤,一咬酥脆有油香,肉味濃而嫩滑,夠晒肉汁,又無話醃得太鹹,再搭啲瀨粉襯吓,好耐無食過燒鵝瀨喇。
bowl竹笙海皇羹
個海皇羹算唔上有咩特別,但就好多料,交足功課,啖啖都有竹笙同海鮮料,而且,湯羹嘅質感調校得幾好,估唔到都幾滑身。
bowl菠蘿咕嚕肉
燒鵝合格有餘,湯羹亦唔錯,其他嘅小炒又點呢?個咕嚕肉賣相唔錯,醬汁校得酸甜開胃,又唔嗆喉,餸飯一流,啲肉排鬆化,粉漿唔過厚。
bowl蠔皇掌翼
啲掌翼炆得夠腍,而且好入味,蠔汁茨亦調得好,薄薄一層掛晌掌翼,最怕嗰啲杰到好似膠水咁,再者,蠔味濃郁,墊底嘅生菜亦保持脆身。
bowl栗米魚塊
自從有餐廳寫「斑塊」被人告得入之後,見間間餐廳都改為魚塊,用雪藏魚柳就一定架喇,還好喺脆漿做得香脆不膩,薄薄哋勾個蛋花粟米茨汁,整體唔差。
bowl北菇紅燒豆腐
我幾欣賞佢哋啲小炒,唔會太鹹,又無話漿糊咁嘅茨汁,而呢道紅燒豆腐都喺,冬菇夠厚肉,豆腐嫩滑有豆香,外皮帶點柔韌,手勢平穩紮實。
bowl豉油皇中蝦
個團餐海鮮菜式無乜,唯一就喺呢道中蝦,外觀睇落好惹味,亦聞到陣陣豉油香,中蝦亦都夠晒大隻有睇頭,而味道確喺不俗,唯蝦肉無預期咁爽彈,還好喺不失蝦鮮味。
bowl蒜蓉炒菜心
最後上嘅一道菜喺炒菜心,基本嘢,喺平衡番餐飯食咁多肉,啲菜夠清甜,唔老,已經收貨啦。
除有一大窩瀨粉,仲有喺白飯任食,我哋呢枱細路多,所以,食到我哋啲大人捧住個肚走,哈哈!質素方面,心中有數,大致附合預期,而服務方面,OK啦,喺一上菜時砰砰嘭嘭咁機關槍式上菜啫。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$100(估計之數,未必反映實際消費)

餐廳資料:
深井陳記燒鵝海鮮酒家
深井青山公路深井村63號地下
2491 0722

沒有留言:

發佈留言