2018年11月1日星期四

Bellevue Bar and Grill:熟.能生巧

講到識飲識食,其中一隻飯腳麵包班同學仔Ivan兄佢比我堅識食,仲識煮,所以,見有一家主打乾式熟成(Dry-Aged)牛扒嘅餐廳「Bellevue」新開業,大家都非常有興趣一試,搵咗晚大家嘅老婆都各自有局,相約嚟「撐枱腳」,講吓飲飲食食、旅行嘢。
餐廳位處油麻地「譽發廣場」23樓,離地鐵只喺一街之隔,交通非常方便。而餐廳兩面都喺落地大玻璃,對出都未有高樓遮擋,雖然只喺一般嘅樓景,但日頭嚟相信景觀開揚,就算晚上嚟,亦有種居高臨下嘅感覺。
一出電梯時,餐廳門面喺大大張牆畫,畫有帶闊邊帽嘅淑女之外,旁邊仲有獅子山及香港高樓大廈嘅剪影,心想,內裡會唔會帶種俏皮嘅風格?但入到店內,都仲有幾幅同系列嘅牆畫,不過,一室幽暗嘅環境,配以精緻嘅水晶球吊燈,極富氣氛,亦睇得出晌裝修上花咗唔少功夫。
此外,算喺餐廳嘅中間位,設計咗一個巨型酒吧位,加上特別光效,背後又陳列出一支又一支餐酒,喺幾搶眼。若非友人剛剛病好,否則,佢一定點番杯紅酒嚟襯番啲牛扒。但有少少可惜,晌呢處並未設有只供客人淺酌嘅吧位,或許,店主喺想客人就算嚟飲幾杯,都想佢哋坐晌餐椅上舒服啲。
但講到啲餐椅,喂!真喺舒服喎,唔單單喺皮椅嘅問題,配合餐枱嘅高度,兩邊嘅弧位及背脊嘅彎度,都讓人感覺好舒服。而餐枱雖一早擺好晒餐具,但落單後,侍應會因應你點嘅菜式而再調節所需餐具;仲有一點順帶一提,每換上新碟,餐碟上店家嘅名字都喺對準12點位,可見服務非常細緻,絕對喺素有訓練。
嚟得呢類地方都屬於高消費,一般都唔會供應普通清水,一支意大利Acqua Panna天然礦泉水,盛惠$45。
翻開餐牌,先有一版目錄,概括就會了解到有咩菜式種類,如乾式熟成牛肉、頭盤、沙律、湯、燒烤海鮮、家禽肉類、主菜、素菜及甜品。
既然主打喺乾式熟成牛肉,當然喺要重點介紹啦,所以,再翻開一版,就會簡單介紹吓咩喺乾式熟成,呢個做法嘅牛肉會變成點。
此外,餐廳更歡迎大家參觀佢哋放晌最入面嘅熟成櫃,每一條牛肉都會記低幾時開始熟成,一般而言,以30日左右為佳。一條西冷,晌熟成期間,往往切走唔少表面唔會食用嘅肉。
由於餐廳嘅燈光確喺較暗,所以,影出嚟嘅餐牌唔算好清楚,效果麻麻,希望多多包容,哈哈!
補充多點,其實餐廳有「精選晚市套餐」供應,而且,4道菜連餐前小食及餐飲,都喺$398 + 10%,睇起嚟性價比高,但可惜主菜只有一款限定。後來跟店方交流,原來因為剛開張,未敢提供太多選擇,但會逐步慢慢做,期望將來可以加添至三至四款主菜選擇,咁就較易吸引客人幫襯。
bowl麵包籃配香草牛油
餐前先嚟兩個小圓包,初時以為一樣,但再細心啲睇,一個應喺額外加入奧勒岡香草,食落有陣陣獨特香味。不過,講到驚喜,喺啲牛油,柔滑而富香草香。
bowl扒黑椒吞拿魚伴希臘沙律 $168
賣相精緻,而且色彩繽紛,希臘沙律嘅食材食落感覺好新鮮;不過,吞拿魚略嫌燒得略熟,再生一點更能夠突出其鮮味,此外,小弟個人就覺得黑椒味稍重,某程度冚咗少少魚鮮味,不妨改用黑椒拼黑白芝麻,減少黑椒嘅霸氣,效果或許會好啲。
bowl龍蝦湯伴煙肉海鮮雲吞 $138
淨喺睇到個湯色已經好對辦,一抹鮮橙紅色,入口極盡蝦鮮味,質感幼滑細緻,湯內更有唔少龍蝦肉;而煙肉海鮮雲吞亦出色,外皮脆而不膩,味道鹹香,可以講喺今晚無任何挑剔嘅一道菜式。題外話,從出湯及主菜,都睇到服務嘅細節,就喺同類嘅菜式,都會同步上枱,絕無你飲完晒個湯,先嚟我嘅湯,而且,上菜都會先後有序。
bowl雞肉鮮菌清湯 $108
「清湯」真喺要特別解釋一下,佢本身喺一道法國菜,將濃郁嘅湯底以蛋白黐走啲雜質而變清,所以,見到碟清湯清澈見底,就知首要嘅功夫已經做到足;而湯內混有嫩滑嘅雞丁及菌粒,只喺上枱時湯嘅熱度只有微暖,令味道大打折扣。
bowl烤虎蝦伴香草醬天使麵 $198
主食方面,先嚟一道天使麵,巨型嘅虎蝦成為呢道菜嘅亮點,賣相亦好夠立體。天使麵做得剛好,因為外間唔少餐廳做天使麵都過火,變得過腍,呢次嘅麵條就柔滑如髮絲,份量亦可不少;不過香草醬可以減少份量,令麵條不致太油膩,雖然都喺啲健康嘅橄欖油,但純感覺嘅問題而已。虎蝦雖然好有睇頭,不過,口感卻意外地未有預期般爽彈。
bowl澳洲M5熟成和牛肉眼扒 $550
是夜嘅主角卒之壓軸登場,餐廳嘅熟成牛扒有3款供應,包括美國安格斯嘅西冷及肉眼,以及更上一層樓嘅澳洲M5和牛肉眼,定價為每安士$45、$48及$55,Ivan兄都話呢個價都算抵食,因為佢不時都會買熟成牛返屋企煎,外間嘅零售價都相差無幾,晌度仲加埋配菜,以及招呼埋你。而無論邊款都好,份量都可以揀10、16、24安士。 
個肉眼喺最期待嘅菜式,食得出件肉眼本身喺好高質素,熟成後令肉味更加濃郁,燒出來嘅外觀非常靚仔,外層帶點焦脆,似喺有種炭火香咁,不過,似乎稍微熟咗少少,但肉質仍然好腍滑,極富肉味,順帶一提,個燒汁調校得甚香濃;而配菜都好豐富,有薯蓉、車厘茄、露筍仔、燈籠椒及忌廉菠菜,薯蓉非常軟滑,其餘蔬菜都烤過嚟,有份香氣,忌廉菠菜入口好嫩滑,用料不賴。
bowl焗迷你火焰雪山伴野莓焦糖燉蛋 $88
一餐完滿嘅晚飯,以甜品作結喺常識吧,況且,小弟同Ivan兄素來都對甜品甚有研究,我哋真喺唔止識吹架,仲識整。呢道甜品就可以一次過試到兩款甜點,先講個法式焦糖燉蛋,焦糖部份做得薄脆且焦香,但燉蛋部份則稍嫌削身少許;而焗火焰雪山本身味道不俗,面層嘅蛋白好清甜,內裡嘅曲奇雪糕亦好軟滑。如能晌上枱時淋上少少白蘭地或冧酒再點火,營做出火焰效果就更有賣點。
整體而言,我哋都好滿意餐廳嘅環境及服務,環境令人感到很自在,座椅好舒服,侍應嘅服務也非常貼心,主動添水,更換餐具,殷勤態度,保持笑容,均是值得一讚嘅地方;但可能喺新開關係,在多方面都需要磨合,故仍有不少地方有改善空間,例如上菜嘅速度、部份菜式嘅熱度,都值得注意吓。事後有機會跟店主交流,感覺佢都好用心聆聽客人嘅意見,相信再磨合一般時間,再作出相應嘅調整,餐廳晌各方面會做得更出色。

個人評分
味道:7/10
環境:9/10
服務:9/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$650(新張9折)

餐廳資料:
Bellevue Bar and Grill
油麻地彌敦道558-560號譽發廣場23樓
2386 0338

沒有留言:

發佈留言