2018年11月16日星期五

AT Bistro:食廈小清新

月初先同舊同學一齊晌中環聚一聚過食晏,估唔到,約咗好耐卒之成事之下,今日又同另外幾個舊同學食晏。同學嘅指令,想搵啲100蚊左右,地方舒服好坐吓,方便傾吓偈嘅餐廳,卒之搵到間食廈餐廳「AT Bistro」,午市都有得訂位添。
餐廳位處中環威靈頓街The Loop 13樓,成幢商廈開有唔少餐廳,雖然門口細細,但裡面呈一字長形,個鋪位好深,一室以白色為主調,淺啡木地板,裝修簡約,加少少別緻嘅裝飾擺設,環境算唔錯,確喺有種小館格局,予人感覺清新,1:00pm高峰時段真喺全場爆滿。
午市就當然喺套餐主打,雖然餐廳以法文「Bistro」定位,但菜式就不拘一國。午餐一共有成15款之多,同時處理咁多款,有啲擔心出品嘅質素。而種類方面,有意粉、漢堡、扒類、薄餅……等等,更有一系列東南亞系列嘅選擇,並已包餐湯或沙律,以及餐飲,定價都喺$68-$128。
餐飲唔單止可以揀啡茶、檸水之類,有啲花果茶亦唔使補錢,當然,你都可以額外加錢轉特飲,如梳打、牛奶咖啡……等等。
此外,加$25可配是日精選甜品,如果覺得唔啱口味,佢哋都仲有其他甜品供選擇,如法式焦糖燉蛋、柚子芝士餅……等等。
bowl椰菜花野菌忌廉湯
先嚟一小碗餐湯,以椰菜花打成,椰菜花本身個味唔強,野菌亦唔喺重點,所以,碗餐湯味道唔算好突出,幸而唔太稀,又唔太杰身,叫做不過不失。
bowl煙鴨胸沙律
同學就揀沙律,由於既無試,亦無問佢覺得點,就唔評論碟嘢,不過,細細碟沙律,俾成4片鴨胸,算大手筆架。
bowl鮮蝦菠菜鮮茄醬燴意粉 $78
睇落似模似樣喎,黐咗同學少少意粉嚟食,啲意粉確喺唔錯,有咬口,煮得恰到好處;除菠菜,仲混有唔少白菌,蕃薯醬亦做得酸香;至於啲大蝦,大大隻,入口爽彈且有鮮味,整體嚟講,喺有水準。
bowl香煎豬扒配微辣黑椒汁 $88
小弟就揀咗香煎豬扒,配季節蔬菜,就跟白飯。豬扒睇落大塊,不過,其實就幾薄身,但令外觀有啲睇頭,呃到吓個印象分架。豬扒煎得帶點焦香,其實肉質唔算好鬆化,但因為薄身嘅關係,入口都唔會有韌嘅感覺,反而好鍾意佢個黑椒汁,香得嚟微微辣勁,唔會太嗆喉。
bowl澳洲和牛竹炭漢堡跟脆香炸脆條 $128
漢堡以薄餅木板盤上枱,已配有炸薯條、茄醬及特色酸瓜沙律醬,賣相精緻。而漢堡就無話好似啲漢堡專門店咁,以巨型為賣點,採用竹炭做包,以為以澳洲和牛先喺亮點。包身好鬆軟,當然唔會食到有炭味,只喺更健康,但啲和牛就真喺確不同,鬆軟富肉汁,既有油香,又有濃濃肉香。
bowl台式咖啡、珍珠奶茶 +$8
小弟就嘆吓咖啡,台式咖啡,感覺味道偏淡少少,味道還可以。而其中一位同學揀珍珠奶茶,如果餐飲轉台式奶茶喺唔使補錢,但加珍珠就要加多$8,佢話味道唔錯喎,珍珠有咬口。
bowl熱檸茶
佢哋啲飲品普遍都屬於大杯啲,好似另一位同學,簡單嘅熱檸茶,都比一般茶記多,再者,同學話佢哋嘅茶底唔錯。
雖然食物嘅質素唔喺好高質,又唔叫得差,至少感覺都無迤做。你知啦,中環搵食真喺唔易,周圍都咁多人,舒服好坐,食物唔錯,價錢又唔太貴嘅,又唔會人多等位而被叫埋單,真喺好少中環餐廳可以咁架。睇資料,餐廳所處13樓呢個鋪位,前前後後轉過唔少手,新開無耐嘅「AT Bistro」唔知韌力如何!

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$97

餐廳資料:
AT Bistro
中環威靈頓街33號The Loop 13樓
2521 9191

沒有留言:

發佈留言