2018年11月28日星期三

上海婆婆336 Shanghai Po Po 336:值得翻兜

大概大半年前同啲舊同事嚟「上海婆婆336」聚舊食咗餐飯,大家都一致讚好。所以,今次同班團友聚舊,再翻兜「上海婆婆336」,除地點便利所有人之外,重點喺夠穩陣,讓大家實食得開心。不過,話時話,就喺大半年無食過上海菜,點知呢兩個月因唔同聚會,就接連食咗幾餐上海嘢。
因為都嚟過幾次,都知環境格局,因為今次人多啲,成一行9人,印象上佢哋好似無乜大圓枱夠咁多人坐,故此,訂枱時都問問有無,原來佢哋嘅6人圓枱喺可以加大,咁就啱啱好啱啱晒我哋。
bowl魚籽煙燻蛋 $88
冷盤嚟講,呢款煙燻蛋喺小弟推介俾朋友嘅必然之選,魚籽煙燻蛋賣$22 / 隻,次次嚟食都無失望,今次再試,亦喺保持水準。凝香嘅蛋黃入口綿綿滑滑,蛋香濃郁,又有淡淡煙燻味;加入脆卜卜嘅黑魚籽,增加層次感,更因色差嘅對比令賣相更好睇。
bowl無錫脆鱔 $102
因為今次人多,就唔點拼盤,揀幾款特色冷盤俾大家試,脆鱔喺其一。咪睇佢外觀黑掹掹,又似為好似平常啲鱔肉咁軟腍腍,一咬就知幾咁脆卜卜,加上掛滿糖醋汁,酸香沉實,喺上佳嘅開胃冷菜。
bowl醉乳鴿 $102
大家話醉雞食得多,醉鴿就未試過,所以,特登叫一客俾大家過吓口癮。一客嘅份量唔少,總次就夠大家都試到,入口感覺好爽,肉質細嫩,滲出微微酒香,好食。
bowl336上海小籠包 $38 x 2
啲冷盤叫嚟喺邊等邊食,齊人就再上啲熱辣辣點心。小籠包嘅好壞,就睇得出店子嘅水準,呢度嘅小籠包搓得外皮夠薄,肉饀鬆化富肉汁,水準依然。
bowl蔥花家常薄餅 $58
有人提議點呢個,當然好啦,即叫即做,送上枱時熱辣辣。家常薄餅比起常見嘅蔥油餅薄身,咬落好酥香,口感帶點柔韌,餅內混入唔少蔥花,陣陣蔥香。
bowl松子黃魚 $182
河鮮、海鮮類就揀咗松子黃魚,一來賣相靚,做法考到師傅,二來抵食嘛。橙紅嘅甜酸茨汁做得啱啱好,唔會太厚身杰撻撻,甜酸味又恰到好處,而魚肉外皮先喺酥脆,裡面則仍然 好柔嫩。
bowl松仁糯香牛肉粒 $88
呢道菜嘅食材無咩話好特別,但勝在湊埋一齊卻喺有啲驚喜。牛肉粒一貫滬式濃酒赤醬嘅炒法,特別在於加入松子仁及上海年糕粒同炒,惹味之上,多咗唔同嘅口感。
bowl樟茶鴨 $128
無食北京填鴨咁多花臣,簡單只喺配荷葉餅減減膩。啲荷葉餅非常軟熟,夾住片片鴨肉,肉質軟腍,酥香而有咬口,味道有層次。
bowl黃金四季豆 $76
照常態,喺要點啲蔬菜嚟平衡吓,但估唔到大家都喺寧揀味道,而犧牲健康,皆因相中近排大熱嘅「黃金」菜式,將膽固醇拋諸腦後。四季豆炒嚟唔會太過腍,但又唔好好生,而包住一層鹹蛋黃蓉,自然惹味度飛升。
bowl醬燒茄子 $68
另一道蔬菜菜式,亦揀咗較具滬菜風味嘅醬燒茄子,濃香嘅醬汁,每茄子更惹味,淨食都喺覺得有啲濃,配白飯就恰到好處,所以,就加一道炒年糕。
bowl雪菜炒年糕 $78
炒年糕有好幾款,最後揀款較為清啲嘅雪菜炒,年糕柔韌有咬口,帶鹹鹹哋嘅雪菜味,其實,配合番啲四季豆、茄子,味道都好夾。
bowl香蕉高力豆沙 $52 / 4件
最後以甜點作結喺附合公眾期望,本嚟高力豆沙喺一客4件,但可以額外加點嘅,多一個就額外俾多$15。個個做得漲卜卜又大個,外層灑滿糖霜,食落麵糰極之軟綿,內裡夾雜香蕉與豆沙,綿滑滋味。
餐廳位晌尖沙咀站之上,打風落雨都唔怕,又方便到所有人,而且,環境唔錯,服務又熨貼。雖然每道菜嘅份量有少少偏細,但計番價錢以呢區計都好合理,最緊要選擇多,做得有水準嘛,所以,好幾次大局飯聚都揀呢度。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$150

餐廳資料:
上海婆婆336 Shanghai Po Po 336
尖沙咀彌敦道63號iSQUARE國際廣場6樓605-606號舖
2806 1833

沒有留言:

發佈留言