2018年10月7日星期日

唐宮小聚 Social Place:宮力不減

呢餐家庭飯,既喺慶祝姨仔完晒個課程,可以甩難,又喺補祝我老婆嘅生日,而用餐地點,就由姨仔發辦,佢喺荃灣地膽。佢之前試過荃灣店嘅「唐宮小聚」,專登推介我哋一齊嚟試吓,仲問有無人試過,為免掃佢雅興就無特別出聲,其實,兩年多前曾同老婆光顧過中環店喇。
主打摩登中菜嘅「唐宮小聚」近幾年越做越出色,所以,呢晚星期日嚟到,門口已經有唔少人晌度等位,入到裡面,更可以用座無虛席嚟形容。
雖然枱櫈拍得有啲密,但因為樓底比一般餐廳高,未至於太侷促。而一室湖水藍襯白,拼上琥珀色雲石餐枱,加上柔和嘅暖黃色燈光,整體予人感覺摩登得嚟又親和。
而入門口位,擺放咗好多店家嘅招牌公仔點心,雖然都喺睇得唔食得,但都夠晒趣緻得意。
得意嘢唔止啲點心,枱上嘅餐碗都好搞嘢,一眼望落去啲碗惹晒蟻喎,哈哈哈,其實碗底嘅黑蟻喺假嘅,只喺畫上去,但就呃到唔少人架。
講到食物,呢度有唔少選擇,而且,改名都花過心思,全部食物都喺「四字詞」(飲品除外)。除有「金獎之選」及「必食之選」外,分類為小潤、小吃、小點、小炒、小菜、飯麵、小甜、口渴,全部都喺得兩個字,真喺唔易諗架。順帶一提,茶芥$8位,另收加一服務。
bowl有機豆漿 $19
有黑豆豆漿或黃豆豆漿可揀,亦可以揀凍或熱,都喺同一個價。無論乜豆,豆味都好濃郁,就算要凍嘅,都唔會太冰,幾好飲。
bowl松露香菇 $39
呢個喺店家嘅招牌嘢,造型絕對喺神似,就連底下嘅菇椗都做埋出嚟。入口包身鬆軟唔黏牙,內裡塞滿刴得幼細嘅菌粒,更加入黑松露醬,味道幽香,不愧招牌。
bowl紫蓉豬豬 $19
呢個純粹貪得意叫俾個小朋友,因為豬豬個造型確喺好意得。以紫薯蓉做內餡,搓得好柔滑,味道亦算喺唔錯嘅,一客一件賣$19,氹吓細路仔都好。
bowl麻辣燒賣 $39
一客4件嘅燒賣,外觀跟我哋平時晌酒樓食到嘅有少少分別,長身啲,而最大分別喺餡料棄豬肉而用上糯米,口感黏糯,麻辣味就幾搶吓。
bowl蟹粉麻球 $79
一客有3球,唔講以為喺煎堆仔,因為圓卜卜,外層又沾滿黑白芝麻。咬開一口,其實裡面喺混有蟹粉嘅豬肉餡,雖然蟹粉嘅味道唔算好突出,但肉丸鬆化又富肉汁,感覺不俗喎。
bowl脆蝦雲吞 $39
一客有3件,相中呢個喺兩份嚟,做得幾的骰,咬落極之脆口,又唔算好油,內裡嘅蝦肉亦非常爽彈,而且,有少少芝士絲。
bowl自家雲吞 $39
食咗個炸嘅,又試試個湯嘅,樣貌同晌港式麵檔食嘅無乜分別,一客印象中好似6隻,隻隻都包得大隻餡多,餡料富鮮甜味,用料唔馬虎,雲吞皮又好滑。
bowl白玉王鴿 $29.9 / 隻(限每人一隻堂食)
雖然喺特價賣咁平,不過,我哋都喺點兩隻嚟過吓口癮。每隻都炸得金黃,色澤均勻,皮脆肉嫩又唔油膩,卻充滿甘香,超抵食,不愧喺金獎之選。
bowl炒蝦腸粉 $69
叫得炒蝦,就真喺堅有一隻隻鮮蝦,而唔喺我哋平時食蝦腸嗰啲搞嚟炒,只喺一般炒腸粉再加入鮮蝦仁。不過,蝦低好爽,又用上XO醬炒,微微辣,卻十分惹味。
bowl秋葵淮山 $69
炒菜類就點咗一客秋葵淮山,做法簡單,都只喺清炒,但前者黏滑,後者有點爽脆,最緊要喺兩者都喺好有益嘅食材。
bowl荷花蒸飯 $89
之前都曾經食過,覺得喺性格比高嘅蒸飯,所以,翻兜推介俾大家試吓。上枱時散發出點點荷香,而飯內有鮮蝦、火鴨、雞丁、瑤柱,非常豐富,加上飯粒鹹香軟熟,水準依然。
bowl粉墨登場 $89
舅仔仲未夠飽,再追加多一道墨魚汁炒飯,飯粒雖然烏黑,但有光澤,入口飯粒分明軟綿,三約嚿八爪魚仔,爽口好食。
bowl甜品拼盤 $59
最後,以一份甜品拼盤作結,任揀3款下,就揀咗椰汁紅豆、木糠奶凍及冰糖紫燕,3款甜點都以小樽盛載,的的骰骰。幾款嘅味道都唔錯,老婆喜歡椰汁紅豆,因為下層嘅紅豆軟糕好清甜,有紅豆香;我就最鍾意木糠奶凍,木糠其實喺奧利奧朱古力餅碎,奶凍做得柔滑富奶香。
時隔兩年有多再訪,兼喺唔同分店,但水準都無走樣,功力不減,而且,服務貼心,收費相宜,菜式又有特色,繼續喺值得翻兜之選。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$160

餐廳資料:
唐宮小聚 Social Place
荃灣楊屋道1號荃新天地1期UG層43及81號舖
2808 0910

沒有留言:

發佈留言