2018年10月5日星期五

天然居海鮮酒家 Sam's Place:然之有物

又喺一年一度細妹嘅生日飯,過往幾年都喺就番細佬妹揀晌深水埗食,但今次就行遠多一個站,改晌長沙灣。而佢哋較鍾意食中菜,所以,就搵咗間商廈樓上嘅中菜館「天然居」。其實呢間酒家屹立晌長沙灣應該都有廿多年,因為,小弟十多年前就同啲夜校同學晌度搞過謝師宴,哈哈!
內裡嘅環境比較老式嘅酒家,無咩豪華靚裝,都喺少少街坊酒樓格局,但就勝在地方四正,乾淨企理,而且,掛上幾部大電視,俾啲街坊茶客一邊食飯,一邊追劇,目測所見,睇到唔少客人都似喺街坊客。
菜式選擇方面,睇到張小菜紙就更感覺喺好街坊,簡單嘅色紙印刷,底面兩版,就大致上羅列晒各類小菜、燒味、是日靚湯、啤酒、汽水……等等。
仲有另外兩張細餐牌紙,喺啲餐前小食、特價精選、各款孖寶、套餐及海鮮……等等。晌特價精選中,見$98一隻燒雞,真喺無理由唔點。
順便講講,茗茶收$12位,酸菜$10一碟,所以,眼前呢碟花生成10蚊架。
bowl粟米魚肚豆腐羹 $88
先嚟一鍋粟米魚肚豆腐羹,嘩!勁大鍋,每人至分到兩大碗有多,出嚟嘅質素一啲都唔失禮,兼且勁多料,粟米、魚肚、豆腐樣樣都多,最緊要喺個質感煮到啱啱好,唔會太杰或太稀。
bowl豉汁帶子蒸豆腐 $98
細妹對唔少海鮮有敏感,但帶子就絕對放心食,一客有8件,剛好一人食兩件。帶子爽口鮮甜,豆腐又好嫩滑,配以惹味嘅豉汁,基本上都無乜點衰,而啲豉汁用嚟撈飯又正喎。
bowl天然小炒皇 $78
炒菜方面,細妹就揀咗小炒皇,話貪佢夠香口喎。咁的確又喺嘅,以魷魚、蝦乾、豬油渣爆炒啲韭菜花,蝦乾就有嚼頭,韭菜花就爽口,食起嚟有多種口感。
bowl南乳脆燒雞 $98
至於個特價精選燒雞,真心一句:堅抵。初頭都諗,賣咁幾價,會唔會將貨就價喺隻細雞嚟?睇相你都見唔喺啦,而且,炸得外皮平均有光澤,傳出陣陣香味。入口真喺真材實料,啲皮脆到咯咯聲,皮下脂肪少,雞肉極之嫩滑,伴以南乳醬,好食到不得了。如果晌其他出名啲嘅餐館,賣二百零蚊都喺正常事啦。
bowl紅豆沙(免費)
估唔到,只喺嚟食餐便飯,晚市都有糖水送。雖然只喺紅豆沙,但用足料,啲紅豆沙唔會水汪汪,而且,紅豆粉香清甜。
加埋幾個白飯($12碗),連加一,埋單都喺五嚿水落樓,平均每人都喺百鬆啲,喺好抵食嘅一餐。再者,啲餸菜啱晒細佬妹同我老婆食,啲招呼又唔錯喎,有個後生哥仔都幾有禮貌架,所以,我哋都覺得成晚都食得好稱心。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$125

餐廳資料:
天然居海鮮酒家 Sam's Place
長沙灣元州街296號西岸國際大廈3樓
2387 7220

沒有留言:

發佈留言