2018年10月18日星期四

Marine Seafood Bar & More:意菜之夜

都好幾個月無嚟觀塘食飯喇,其實,觀塘區不乏有質素嘅餐廳,尤其晌廠廈之內,不過,食完返屋企要搭鐵鐵兜個大圈返美孚就硬喺覺得有啲耐。難得同親友嘅飯局,走遠啲都無所謂啦。
「Marine Seafood Bar & More」位處駿業街新商廈之中,距地鐵站話遠唔遠,話近亦唔數近。走進餐廳,環境都幾大,樓底相對一般餐廳高,枱櫈嘅放置亦無用到盡,所以,有一定嘅空間感。而裝修帶點歐陸風,襯以昏黃燈泡,令整體感覺舒適。
晌門口已見到大大生蠔嘅大特寫,加上餐廳名字加入Seafood,就知道生蠔及凍海鮮喺店家嘅主打之一。主餐牌中,就睇到提供多款嚟自各地嘅生蠔,由$9-$49 / 隻,正所謂豐儉由人。更有生蠔拼盤、生蠔配餐酒、海鮮拼盤嘅抵食之選。
唔食得生蠔、凍海鮮?OK,無問題,有焗蠔供應,更有一款啤酒配吉列海鮮套餐俾客人選擇。海鮮以外,仲有埋時下甚大熱嘅斧頭扒,食肉獸嘅朋友唔使擔心無嘢揀啦。
而主餐牌裡面,其他嘅選擇仲有餐湯、前菜、意大利麵、意大利飯、薄餅、漢堡、主菜、甜品……等等。結果,今晚我哋無食蠔或海鮮,但就成了意大利之夜,點嘅都喺意大利菜式。
最估佢唔到嘅喺,明明喺間西式海鮮餐廳,竟然有刺身盛、壽司盛、丼飯添。
輸到介紹飲品喇,食生蠔又點會無白酒襯吓架,此外,一系列紅酒,以及香檳、啤酒、手工啤、汽水、果汁、啡茶都有。
bowl凱撒沙律配巴馬火腿 $88
如果單點一客凱撒沙律只喺賣$68,但加巴馬火腿就另加多$20。個沙律睇落好飲5好普通,但啲醬汁撈落羅馬生菜度極之均勻,生菜又脆到索索聲,麵包粒喺用上烘脆嘅蒜蓉包,更用上即刨巴馬臣芝士,誠意十足。雖然啲巴馬火腿未夠油潤,但都算鹹香好食,況且,只加廿蚊算喺俾得量多喎。
bowl忌廉茄汁蟹肉意大利飯 $118
我成日都話,意大利麵及意大利飯,最能夠睇到師傅嘅手勢,今回個意大利飯好食,飯粒被醬汁包勻,充滿蕃茄及香草香,而且,混有唔少蟹肉,唯一挑剔嘅喺飯粒有些微煮過火,煙韌感唔夠強。
bowl芝士四重奏薄餅 $99
原本最想試喺松露牛肝菌薄餅,但可惜是晚無供應,不過,芝士四重奏薄餅都有啲興趣。以莫沙里拉、巴馬臣、布利、 乳清芝士四種芝士混合鋪晌批面,嗰份芝士香真喺無乜點輸。反而,薄餅嘅厚薄我個人就覺得唔太討好,因為佢未至薄到餅乾底,但又未至厚到麵包底嘅感覺,所以,出嚟嘅效果會令薄餅邊位變得少少乾同韌身,令整體打咗少少折扣。
bowl甜品拼盤 $58
甜品只有一個選擇,並以拼盤形式,只賣$58就有3款迷你甜點,試得過吖!細評嘅話,最好喺藍莓芝士餅,做得軟滑富芝士香;雲石芝士餅就加入太多朱古力漿,令整體口感實咗;而布朗尼夠濃朱古力味,質感夠挺,但如加入合桃就夠正宗,兼口感更豐富。
如果叫生蠔、食海鮮、嗌份扒,當然使費過好多啦,但好似我哋咁,點吓意大利嘢,叫三幾碟,平均每人二百唔使,都稱得上划算。題外話,初時啲招呼麻麻,有個女店員見到我企晌門口,都繼續同客人(可能喺熟客吧)傾偈,完全無視我。不過,有個肥肥哋嘅疑似經理就醒目好多,招呼熨貼,明顯喺做餐飲好有經驗,落完單識留起甜品,見我哋食完主菜,就識自動安排上甜品,唔使我出半句聲,抵讚。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$200

餐廳資料:
Marine Seafood Bar & More
觀塘駿業街52-56號中海日升中心1樓A舖
2168 4222

沒有留言:

發佈留言