2018年10月27日星期六

漁樂 Lime Fish:東南亞午飯,快上快樂!

星期六我哋好多時都喺出街食早餐,午飯就留晌屋企煮;今次就相反,朝早就晌屋企煮早餐食,晏晝飯就近近哋落去曼克頓山嘅「漁樂」搞掂。正正因為上次去過「意樂餐廳」,見隔離呢家「漁樂」新開無耐,又幾多人幫襯,故此,有啲興趣嚟試試。
環境同隔離嘅「意樂餐廳」幾相似,地下鋪上花磚,裝修帶點工業風嘅感覺。
晌門口已見到大大隻霓虹光管字寫住「Asian Food」,所以,翻一轉餐牌,就見有唔少不同東南亞國家嘅菜式,單以午餐而言,選擇十分之多。而所有菜式都包基本餐飲,但亦可以加錢轉為特飲,或配小食、配甜品。
順帶一提,基本餐具都已經放晒晌枱面,自由取用。
bowl越香扎肉魚片頭湯河 $49
老婆一向喺湯米、湯河支持者,見佢有條「魚仔」標誌,應該喺廚師推介之類啦。份量就好夠喇,仲鋪咗唔少紫洋蔥及金不換添,扎肉及魚片頭都交足貨,前者幾爽口,但後者似一般炸魚片,非魚片頭,還好嘅喺幾爽,有魚味,河粉亦夠滑溜,湯底就普通啲,幸好無偏鹹嘅問題。
bowl泰正金不換炒金邊粉 $56
以小煎鑊盛載,幾有心思,但最特別喺配料,初睇表面,有啲辣椒乾、花生碎、青檸、沙糖放晌4邊,加上粉內有點豆腐乾及泰國臘腸,算預3弟見識少,呢個配搭我都喺第一次試,整體味道都唔錯,紛陳有個性。事後先知原來喺曼谷啲小巷風味,話時話,我真喺未去過泰國旅行喎。
bowl特濃即磨咖啡、熱好立克
今次就無特別想轉特飲,簡簡單單,我就揀杯咖啡,老婆就飲好立克。原來,佢餐牌上寫住「特濃」即磨咖啡,送到嚟就知咩事,喺即磨咖啡再加一小羹即溶咖啡粉,咁就當然濃郁啲啦,但不失醇香,枉佢又諗得出喎,哈哈!
今餐算喺快上快落,眨眼食完餐晏。招呼不過不失,但至少唔會無禮貌,上菜快,食物嘅味道亦OK。雖然呢區有兩家越南餐廳「小越南」及「越棧」,但賣東南亞菜就得間極之麻麻嘅「牛車水」,相信無太直接對手下應該有得做。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$53

餐廳資料:
漁樂 Lime Fish
美孚寶輪街1號曼克頓山(曼坊)1樓101C, 104&107號舖
2174 7100

沒有留言:

發佈留言