2018年10月30日星期二

港口味冰室 Hong Kong Taste:港口味,即喺本土味!

近年咩都講「本土」,政治、民生……無咩邊樣唔涉及。而講到語言,小弟一向都力撐廣東話架,睇我啲食評就知啦,廣東話口語化寫作,有親切感嘛,更盡量唔會夾雜任何無必要嘅外語,若寫到又中又英,只怪自己詞窮未夠料。但一講到飲食,雖然粵菜好代表到廣東人,但點都唔及茶記咁本土。早排晌長沙灣「百匯軒」食家族飯,就路經見到有家茶記「港口味冰室」,鋪面白底紅字,無大玩懐舊,但就有種本土意識形態,點都要搵日試試。
晌門口有塊小黑板,寫住啲精選菜式,感覺取價公道。
走入餐廳內,一室白磁磚牆,光猛整潔,又配點摩登嘅吊燈。左右兩排都喺4人座卡位,中間就2人座散枱,但不時搭埋啲卡位變6人枱。聽啲客跟店長對話,就知大部分喺附近嘅街坊嚟,當晚就見有唔少咁「搭枱」嘅情況出現。
枱上已貼有基本餐牌,如茶記慣常見到嘅快餐、特餐、常餐,仲有款順應吓潮流嘅全日早餐添。
另一張餐牌就喺各式碟頭飯,分開多款系列,如店家嘅精選推介、皇牌咖喱、特式湯粉麵……等等。
另外仲有一張散起嚟嘅餐牌,分別一版喺主打小菜嘅,十多款小菜,除招牌海南雞外,定價都喺$65 / $68,加多$6就配熱飲或餐湯,跟碗白飯。
其餘嗰版就喺街坊晚市套餐,有街坊孖寶、3人餐、3人餐,咁就可以砌出唔同人數嘅配搭,而且,定價都好相宜。
一向嚟茶記就梗喺飲奶茶啦,不過,呢度都有啲特飲啱我心水,就喺奶茶紅豆冰喇,如果跟餐補$7就試到,而我哋散嗌,補$12一樣可以試到。
bowl港式茶走紅豆冰 +$12
茶記嘅奶茶唔知點解,感覺寧舍滑,茶底亦香,再配以大大粒飽滿嘅紅豆,又腍又清甜,好飲。
bowl懷舊菠蘿冰 +$12
相反,雖然杯菠蘿冰喺懷舊做法,不過,又真喺普通咗啲,如果改用雪碧代替清水,感覺性價比高番啲。
bowl招牌海南雞(半隻)$98
半隻雞嘅份量都好足,仲伴有少少開胃嘅酸菜。雖然,無刻意問喺咩雞種,但確喺幾有水準,啲雞肉超滑溜,有雞肉味,皮下脂肪少,所以,就連啲雞皮都好爽口。奉上嘅兩款醬汁:黑醬油及辣醬,前者夠濃稠,後者有辣勁。
bowl黑松露沙拉一字骨 $68 
呢一款小菜喺店長極力推介,話唔少客都讚好,所以,我哋又即管點一客嚟試。一客有6大件一字骨排,每件都沾滿沙律醬,但啲沙律醬唔會推得太厚身,薄薄一層包住條骨,所以食落酸酸甜甜,又唔會太漿口,而睇樣你都見,每條骨都搽咗一大撮黑松露醬,故此,勁有松露香,再者,啲骨排肉質又夠鬆化,整體確喺幾好食。
bowl始祖椒鹽豬扒飯 $53
因為我哋一早打算叫呢款碟頭飯,所以,海南雞及一字骨都刻意無配白飯。雖然我都唔喺好知點為止喺「始祖」,不過,啲椒鹽豬扒確喺好食,一來炸得香而不油膩,同埋椒鹽味啱啱好,仲添加咗金蒜,變得更惹味,再者,份量十足,啲豬扒好似食極都有,又碎上,方便大家夾嚟食;二來配以炒飯底,功夫都多一重啦,兼且飯底炒得爽身,夠晒香。
食完幾道菜式,明白點解有咁多街坊幫襯啦。聽店長講,佢哋仲有唔少好食嘅出品,如咖喱、炒滑蛋、蒸魚,我哋人少試唔得幾多。反而,下次再嚟,真喺想試試佢哋個「榛子醬西多士」,光聽個名都有啲賣點。順帶提吓啲服務,茶記地方,一向都唔太講服務,但啲阿姐又真喺幾有禮貌,上菜後都講句多謝晒;我哋食完喇,幫我哋執清張枱(剩低啲嘢飲),就加句慢慢坐。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$81

餐廳資料:
港口味冰室 Hong Kong Taste
長沙灣元州街409號地下
5966 9181

沒有留言:

發佈留言