2018年10月27日星期六

農場鮮奶有限公司 Farm Milk Co. Ltd.:零難度山徑、清幽小水塘、鮮到爆鮮奶半日遊。

「農場鮮奶有限公司」聽聞過唔少啦,不過,位置吊腳,唔會無情白事走嚟,最近,晌網上搵啲好行嘅行山路線啱我老婆行,就搵到條零難度嘅路線,由石崗嘅「雷公田村」行到去「清潭水塘」,易行、路程唔長、多樹蔭、有啲景,正正又路過「農場鮮奶有限公司」,點都要嚟飲吓佢哋嘅鮮奶啦!
門口無任何招牌,因而不少人過門不入走晒雞,而門口巨型嘅「黑白乳牛大石」就喺其標記。走入去,石屋、小型農圈,可以參觀嘅地方就一眼睇晒。
場內有一紮紮嘅草供遊人買嚟餵羊,當日所見,唔少家長會帶啲細路嚟餵吓羊,就算你無草晌身,行埋個圍欄度啲羊都慣性走過嚟,所以,幫佢哋影張大特寫喺無難度。
用餐地方放咗好多膠枱膠椅,呢度零服務,自己照顧自己,但最得意喺牆身油埋黑白乳牛花紋,好襯周圍環境呀!
雖然一早以飲鮮奶為目標,但都介紹吓仲有咩食,亦順便更新吓個價錢俾大家知。主打嘅喺以下呢堆,百份百純鮮奶、薑汁撞奶、燉奶……等等。
此外,飽肚嘅熱食有餐蛋一丁、五香肉丁一丁、魚肉燒賣、茶葉蛋……等等。
溫馨提示,呢度只開星期六、日及公眾假期,仲有,人哋只喺做盤小生意,不設開水、不設額外餐具、謝絕外帶食物、謝絕濫泊,大家就要尊重吓。
bowl百分百純鮮奶半公升(全脂)$16
因為我哋食完早餐先嚟行,所以,就唔幫襯佢啲麵食喇,但純鮮奶就肯定要試。紅白紙盒包裝,絕對喺80、90年代鮮奶嘅標記,半公升嘅只有全脂,小弟就乜脂都無問題,由於喺鮮製,無防腐,無添加,所以,食用期得3幾日。飲第一口,先喺冰涼,繼而牛奶嘅純鮮味一湧而出,堅喺好新鮮嘅感覺,口感絲滑,點聽我噏都無用,飲過你就知。
bowl薑汁撞奶 $21
老婆就唔喺太飲得新鮮牛奶,不過,薑汁撞奶就超啱佢,尤其薑汁系食品。講到明喺即叫即製,需等上3-5分鐘,所以,初時仲喺水汪汪,之後,再搖吓佢,睇住佢凝固起嚟。啲撞奶比出面食嘅會削身少少,唔知會唔會因天涼關係有影響,但口感確喺好滑溜,瀡一聲滑落喉嚨,好香奶味,但又有薑汁嘅辛辣,但辣得溫和、平衡,老婆大讚好食。
順便分享吓今次條零難道行山徑,由於近乎全程都喺沿引水道行,所以,絕大部喺平路,只有少少上落斜,唯一唔好喺佢本身喺入去其他村嘅車路,間唔時有一、兩架車經過。行到入清潭水塘,非常寧靜,好舒服,全程齋行大概一小時。而退路一喺就回程出番雷公田,一喺就好似我哋咁,繼續行,再由小路落返錦上路一帶,有巴士、小巴去錦上路、元朗,過大埔。
清潭水塘
趁放假,遠離吓石屎森林,走過嚟輕鬆咁行吓,親親大自然,感覺好舒服。當然,如果倒轉行,由大欖嗰邊過嚟,以雷公田為終點,就可以臨完結前到「農場鮮奶」歇一歇就更正。

個人評分
味道:9/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$19

餐廳資料:
農場鮮奶有限公司 Farm Milk Co. Ltd.
元朗石崗甲龍村雷公田78號
2832 9218

沒有留言:

發佈留言