2018年10月6日星期六

米皇:黃牛山下快閃午餐

老實講,人生第一次入了嚟黃泥頭,點解會入嚟?咪行山囉,開始入秋,天氣都涼快咗,老死約我挑戰吓「黃牛山」、「水牛山」,當然奉陪啦,行呢啲先夠挑戰嘛。經過3.5小時行程,兜過大圈落番嚟黃泥頭巴士總站,正值食晏時間,當然最就腳就喺落去廣源邨嘅「廣源市場」搵食啦。
呢個市場集街市、熟食市場於一身,街市部份我哋就無行喇,一入門口見到好多檔口賣嘢食,有細檔口,有入鋪檔。行到攰,就梗喺搵家相對好坐少少架啦。
「米皇」絕對喺我哋嘅「求其」之選,都無刻意揀邊間,只喺友人想食清啲,我就最緊要要有杯凍飲,食反而喺其次。結果,隨隨便便中咗入去。
餐廳內嘅環境,簡單得嚟又見佢花咗啲心機,白色仿磚牆,襯以木系裝置。雖然枱櫈排得頗逼,但勝在樓底高,又唔會話好侷促。睇相就見,明顯有幾多街坊客人嘅支持。
本來都有影餐牌俾大家參考,不過,大本加反光,影得麻麻。取而代之,就索性掃描佢哋張外賣紙。長氣一句,食物嘅選擇有多款粥品、腸粉、炒粉麵、小食、多種套餐……等等。
bowl郊外油菜 $13
友人喺健康人,自患過大病之後食嘢都好清、好健康,又成日做行動、行山。先嗌碟菜心墊吓肚,如果唔喺就我,佢連蠔油都會唔要。可能啲菜就晌街市攞貨,感覺寧舍鮮嫩。
bowl魚片腸 $18
搵魚片做腸粉,我都喺第一次食,相對起叉燒、牛肉、鮮蝦、豬潤等見慣見熟嘅睇粉餡,魚片腸嘅味道真喺好清吓;雖然腸粉皮唔喺拉得好薄,但入口覺得滑溜,啲魚肉亦鮮甜。
bowl西式扒餐 $36
雖則出身汗,體力勞動完成朝,但我哋都帶咗少少乾糧沿途食吓,所以,此刻又唔喺話特別餓,故此揀咗個所謂扒餐:雞扒配黑椒蘑菇汁、拼餐肉、跟厚多士。其實,澱粉質嘢唔多,份量「輕盈」,幾樣嘢食都叫OK啦,至少,雞扒唔會話好有雪味,個汁又幾香濃。
bowl凍奶茶 +$2
一來夠冰凍,二來個茶底確喺幾香,有呢兩點都符合到小弟嘅要求架嘞。再者,夠大杯,夠晒解渴。
行山後話:上黃牛山、水牛山真喺唔易,要撐上600米高山坡,除山腳段上石芽背喺比較正規嘅梯級郊遊徑外,其餘絕大部分路段都喺半隱蔽小徑,雜草叢生,無行開山或做開運動嘅朋友,絕對唔建議行呢段。不過,攻到上頂,個景觀就真喺幾正,群山伏,整個西貢景盡入眼簾。
上黃牛山、水牛山山徑,初段喺正規郊遊徑。
後段,啲路都喺人行出嚟,真正見步行步。
好有大地在我腳下嘅感覺。
西貢一帶全景
最後,食完午餐步出「廣源市場」,先發覺附近仲有啲大型少少嘅餐廳,地方仲好坐啲添。不過,既來之,則安之,又可以當喺支持吓啲小店嘅。如果再嚟,下次就會識搵食喇!

個人評分
味道:7/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$36

餐廳資料:
米皇
沙田小瀝源路68號廣源邨廣源市場37號舖
2761 3528

沒有留言:

發佈留言