2018年9月11日星期二

台灣郎 Taiwan Lang:晴郎的一天

早前晌葵湧嘅「大公雞」食到碗高質嘅台灣牛肉麵,講開講開,就讀港大嘅表姨甥女亦有好介紹,就喺西營盤嘅「台灣郎」,一聽個名就知喺賣台灣菜啦。今晚,就喺如佢嚟試試呢度嘅牛肉麵。
唔單門面做到好台灣夜市樣,就算入到餐廳裡面,一樣喺好有台灣風情。原木木枱、大燈籠、牆上小盆栽,都令到環境、氣氛輕鬆。
最特別喺水吧位,就好似夜市啲賣飲品檔,一條條五顏六色嘅菜名牌,可講喺台灣夜市嘅特色。而且,就算閒人,亦有唔少人幫襯,有份熱鬧感。隨著港島西延線開通,西環真喺越嚟越多特色食肆。
翻一轉餐牌,原來有幾好選擇,除慣見嘅牛肉麵、鹵肉飯,仲有私房菜菜式(需預訂)、台式小菜、粉面飯、小食、湯水,以及各種台式飲品、啤酒。
另外,仲有兩版「主廚推介」及「寶島懷舊套餐」餐牌,唔想諗太多,晌度揀就快靚正。兩款套餐喺包熱飲,亦可加錢轉其他飲品。
bowl經典台灣香腸 $58
小弟對台灣香腸仲喺停留于「黑橋牌」,此外,都唔喺有太多認識。上枱時已切成薄片,較地道嘅食法喺可以伴以蒜片一齊食,當然,襯台灣嘅果啤就風味更佳,而香腸入口帶甜,肉質唔會太肥膏,感覺唔錯,喺定價似乎有少許貴。
bowl香炸花枝丸 $28
一客共有3粒,粒粒都成個乒乓球咁大,炸得黃金,不過,有別慣常食貢丸咁爽爽彈彈,雖然內有唔少墨魚粒,但口感有啲粉。
bowl鳳梨甜酸蝦球 $88
試咗兩道小食,又試試佢哋小炒嘅手勢,甜酸蝦球細細份,小托碟,頗精緻。咪睇佢份量好似唔多,但質高,啲蝦球用上新鮮大蝦,食得出有鮮蝦味,而且,口感非常之爽彈;每只蝦球有薄薄一層甜酸醬包住,唔會太厚身;唯一挑剔位喺墊底用罐頭鳳梨都算,但一入口喺冰嘅,令感覺就無咁好。
bowl紅燒牛肉麵 $88
上次「大公雞」嘅台灣牛肉麵好有水準,今晚晌「台灣郎」食到嘅紅燒牛肉麵亦相當出色,外觀已睇落好大碗。個湯底同樣做得沉厚香濃,飲完都唔會有口渴嘅問題;粗身嘅麵條耐浸有咬口,而且,份量十足;至於牛肉喺採用牛展位,件件都裁得大大嚿,但出奇地煮得鬆化軟腍,又有肉香夠晒入味,伴以好多紅蘿蔔、白蘿蔔,清甜無渣。
bowl蜂蜜薑茶(跟餐)
點個牛肉麵可以免費要杯熱飲,表姨甥女多數會揀熱飲,蜂蜜薑茶就最啱佢,滋潤暖身嘅感覺。題外話,最唔鍾意嗰啲全黑色瓦杯,影相唔多靚,又睇唔清杯嘢喺點。
bowl芒果乳酸爆珠 $20
仲喺大熱天,我就喜歡凍飲,本來想飲珍珠奶茶,但又未試過爆珠系列,貪得意試試。清爽就幾清爽喇,不過,啲乳酸爆珠就唔喺太合我自己口味,都喺鐘意煙韌嘅珍珠啫。
喺個花枝丸失色咗啲,其他菜式都好食,七、八月無乜點打風,反而九月一嚟就兩個:百里嘉、山竹,後者更喺破壞力強嘅超強颱風,勁過舊年嘅天鴿。台灣,亦喺常受颱風影響嘅地區。人生亦然,總有不少風風雨雨,幾許風雨過後,定有晴朗的一天,雨後草更清嘛!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$140

餐廳資料:
台灣郎 Taiwan Lang
西環西營盤德輔道西260號正德大廈地下
2865 2829

沒有留言:

發佈留言