2018年9月23日星期日

泰昌餅家 Tai Cheong Bakery:每況月下

早前晌飯聚中,送上少少心意作為生日賀禮,但友人好有心,趁中秋送上一盒月餅作回禮,實在太客氣喇。月餅禮盒出自「泰昌餅家」,以紫色加暗花,襯上粉藍,再配以金線嘅圓月,印上「盈月」二字,簡單,卻有種雅致,送禮而言,確喺幾好睇。
反轉盒底都唔見印住喺咩月餅,但打開就見都喺咩口味嘅月餅,內附有一張以牛油紙製作嘅標籤,名為「四式迷你月餅」,並詳列各月餅嘅成份及其他資料,但有別傳統嘅蓮蓉或奶皇餡,都喺以該口味嘅食料做成內餡。
「四式」包括迷你黑芝麻流沙月餅、迷你榴槤芝士月餅、迷你甜蜜紅豆月餅及迷你紫薯月餅。每款只得1個,全以獨立包裝處理,包裝袋更印上月餅口味及食用日期。
bowl迷你黑芝麻流沙月餅
最易認嘅一款口味,成個都喺「黑媽媽」,由於餅皮及內餡都喺黑色,所以,都唔喺好睇得出餅皮薄唔薄,雖然頗有芝麻香,但口感比較實淨,兼無預期嘅流心。
bowl迷你榴槤芝士月餅
睇成份招紙時,發覺呢款口味有超多化學成份,感覺唔多好。口感唔似奶皇嗰種奶滑,味道方面,榴槤及芝士味都淡薄,尤其榴槤味,唔講真喺完全唔覺,較為失色。
bowl迷你甜蜜紅豆月餅
4款月餅中,就以呢個紅豆月餅最正路、紅豆味最清甜,除以豆沙做餡之外,仲有粒粒紅豆混在其中,只喺豆沙餡未及柔滑,皮亦有啲厚。
bowl迷你紫薯月餅
紫薯產品近年大熱,以紫薯做月餅印象中亦非首次試,之但喺,「泰昌」嘅出品真喺麻麻哋,餅皮及紫薯餡都太乾,感覺唔到紫薯蓉應有嘅「新鮮」感,就好似擺咗好耐被風乾咁。
雖然有肥彭撐佢啲蛋撻,其實我都覺得麻麻,而今次啲月餅產品,算喺今年試到嘅最普通、水準最低。感覺自從「泰昌」被「稻香」收購之後,只顧不斷開分店,相反,食品嘅質素就有跌無升嘅感覺,認真每況愈下。

個人評分
味道:4 /10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(好友送贈)

餐廳資料:
泰昌餅家 Tai Cheong Bakery
九龍灣偉業街33號德福廣場一期P24-25號舖
8300 8303

沒有留言:

發佈留言