2018年9月20日星期四

享樂烘焙 LY Bakery:獨享樂,不如眾享樂!

最近同好友飯聚,老友見我「麵包王」呢個銜頭(都喺虛銜而已),分別送我兩款麵包,同樣嚟自新蒲崗嘅一家小店「享樂烘焙」。先介紹其中一款:「特濃抹茶焦糖三角」($18),友人將店家嘅產品名牌都影埋俾我做參考,真喺唔話得。
未食都知啱我心水,皆因有焦糖成份,而且,從名牌所見,採用日本「小圓山」抹茶粉,自不然有更大嘅期望。成件三角即喺一大件厚三角多士,估計喺灑上沙糖嚟再烘焗過,所以,兩邊側面摸上手有少少黏,但大大口咬落去,外皮有份煙韌感,包心軟綿之餘,既有焦糖香,又有幽香嘅抹茶味,兩者幾有火花,再唔使又喺紅豆搭抹茶喇!
另一款麵包喺貝果包:「湯種黑芝麻貝果」($15),細細個賣成15蚊,都唔便宜架。貝果包我唔算多食,亦叫唔到有心得,但幾喜歡佢嘅柔韌感。
個貝果包跟平常晌啲咖啡店所見嘅都無乜兩樣,喺叫表面有多少少黑芝麻,不過,咬開就變得不一樣。先講個包本身,撳落去有回彈力,口感煙韌有咬口,唔喺港式包軟軟熟熟一陣風咁;內裡散發陣陣芝麻香,因為填有芝麻蓉,不過,就未至於好似名牌咁講有流沙嘅感覺,或者輕輕翻焗一下可能會做到咁嘅效果。
兩個包,分咗兩日做早餐,沖杯咖啡或花茶,喺醒神一日嘅好開始。獨享樂,不如眾享樂!多謝好友相贈,讓小弟同樂。

個人評分
味道:8 /10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(好友送贈)

餐廳資料:
享樂烘焙 LY Bakery
新蒲崗大有街3號萬迪廣埸地下E舖
9227 2634

沒有留言:

發佈留言