2018年9月15日星期六

許留山 Hui Lau Shan Healthy Dessert:幾許風雨

老朋友晌加拿大返港辦理私事,食完午餐,話想食吓甜品,路經許留山,就建議一齊入去試吓。不過,老友對「許留山」嘅印象原來仲停留晌食龜苓膏嘅年代,講你都唔信呀!所以,更要帶佢見識吓經歷幾許風雨,到依家仲屹立不倒嘅「許留山」。
一如過往,佢哋大多數嘅鋪位都有少少蚊蠅鋪,而呢個鋪位就又長又窄,套用星爺嘅一句話,排到啲櫈有咁窄得咁窄,等啲客人食完快啲走,做多一、兩轉生意。
bowl鮮果鴛鴦西米撈 $58
餐牌就打咗星星,標示可以自選兩款汁底,結果,原來喺無得揀,如圖所示只有芒果汁底配西瓜汁式,再配上一小碗新鮮生果,令賣相色彩繽紛。兩款汁底撈勻,都幾鮮甜,內裡混有好多咬口嘅西米,啲生果都唔錯,頗為清甜多汁,唯獨啲奇異果太生,又酸又硬。
bowl芒果糯米糍 $28
一客有3大粒,沾滿椰絲,一口咬落去,雖然個人覺得外皮有點厚,但口感軟綿黏糯,而且,見到外皮喺橙黃色,就知喺加入芒果汁做嘅糯米皮,內藏一大粒芒果肉,清香得嚟未喺最甜,但已算喺好唔錯。
兩個人簡簡單單食咗兩款甜品,老友就讚啲甜品好睇又好食,但對於我哋香港人食慣呢類甜品,兼且依家啲港式甜品店出嘅款式又新又具創意,所以,對我嚟講就唔算好特色,只喺做番「許留山」嘅應有水準吧!

個人評分
味道:7/10
環境:5/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$43

餐廳資料:
許留山 Hui Lau Shan Healthy Dessert
尖沙咀樂道9號地舖
2369 7918

沒有留言:

發佈留言