2018年8月28日星期二

八蠔吧 Raw Bar No.8:蠔不遜色

本身唔算喺生蠔痴,但去到有賣蠔嘅餐廳,或有生蠔供應嘅自助餐,都會少試數隻。因為,難得自已嘅腸胃OK,無理由又唔品嚐呢種天然美食。食生蠔就最簡單,即開即食,最原味,最新鮮,唔使搞咩花巧去烹調。最近,透過友人介紹,知道曾經人稱蠔王嘅John Steward晌上環尾同友人合拍開咗間蠔吧餐廳「八蠔吧」,所以,今晚一於嚟八吓。
由上環站行過嚟都唔喺好遠,不過,餐廳就位處內街,對一般唔熟上環嘅人喺有啲難搵。餐廳嘅環境唔喺好大,但裝修頗有情調。近餐廳尾嘅一邊牆身,貼滿John嘅雜誌專訪,就知佢來頭唔細,蠔王之稱唔喺浪得虚名。
而全開放式廚房,睇到蠔王開蠔,亦睇到大廚做菜,做菜時嘅香氣不時四散吸引食客。
此外,環境中最特別之處,喺牆上掛咗唔少上環晌五、六十年代嘅黑白相,讓整間餐廳,更添幾分舊懷氣息。
嚟到主要嘅目的就梗喺食蠔,一入門口就見蠔王正在開蠔,而據介紹,每晚都會推出幾款生蠔,貴精不貴多,全部法國貨。而有咩款式,就會寫晒晌白板試,每款都喺賣$55隻,法國蠔嚟講,應該都喺抵食。
bowl法國生蠔 @$55
3款生蠔都想試試,由碟邊嘅檸檬角逆時針起計,由淡至濃分別喺Poesie、Mauger及Majestic,雖然對生蠔嘅大家族唔算認識好深,但食過嘅總會對佢個名有啲印象,呢3款就反而真喺第一次接觸。嚟之前都專登上網睇睇阿John嘅資料,佢已有30多年開蠔經驗,手勢流暢熟練,可以講喺手藝非凡,而且,佢開蠔有佢獨門技術,手法乾淨利落之外,更會切斷帶子位,再將蠔肉反轉奉客,目的原來喺順帶檢查一下蠔殼內壁嘅一個污水泡,雖然有嘅機會可能只有1%,卻喺細心嘅表現,又令小弟長知識。
bowlPoesie
呢隻蠔大有來頭架,喺奪得法國農業部金獎嘅產品,外觀肥美飽滿,蠔肉帶點爽脆,海水味唔會太濃,但回甘強。
bowlMauger
呢款嘅味道層次比較豐富,同樣,入口嘅海水味唔會過濃,但似喺有股香氣,慢慢滲出鮮甜味,其實我都唔太肯定,但感覺確喺有少少獨特。
bowlMajestic
相對地,3款蠔就以呢款蠔味較濃,帶鮮甜味,回甘亦強,餘韻持久。雖然伴有紅酒醋及雞尾酒醬,但小弟都喺鍾意唧少少檸汁就最好。
而主餐牌好簡單,一版A4紙就印晒出嚟,分前菜、主菜及意大利麵,以及是日甜品,單睇菜式嘅名稱,就知同樣喺貴精不貴多。順帶一提,呢度喺無免費水供應,飲礦泉水收$40位,而梳打水就$50位。
前菜一共有8款,有蠔湯、沙律、墨西哥餡餅、西班牙火腿,較多元化。店員話嚟咗批新鮮法國青口,值得一試。
bowl法國青口 $188
咪睇啲法國青口細細粒,其實,佢哋嘅味道好鮮甜,肉質口感比較柔嫩,無一般食其他青口咁又韌又膠,而且,青口內唔會纏住啲雜草之類嘢,不愧為法國貨。而且,以洋蔥、煙肉加白汁爆香晒,非常好食,喜歡嘅話,更可以另加$32配薯條或蒜蓉多士,因為剩低嘅白汁伴多士相信都好正。唔覺唔覺,一份嘅青口估計都上百隻,因為好似食極都有,但就幾花時間吓。
主菜及意大利麵方面,共有10款選擇,5款主菜、5款意大利麵,而主菜主要喺啲扒類,睇落且喺高質素嘅扒類,但單睇定價又唔算貴喎。
bowl伊比利亞西班牙黑毛豬架 $208
餐牌標示為11安士,送到上枱,果然份量十足,而且,連骨嘅豬架,煎得金黃,十分有睇頭,配上蒜片、一串露絲瑪莉,令賣相更好睇。碟上仲放有玉桂蘋果粒伴豬架食,而茄醬就梗喺用嚟點薯角啦。
件豬架落刀嗰吓都幾軟腍,入口肉質唔似得肉眼、西冷嗰種軟腍,相反咬落有少少爽口感,且富肉汁;旁邊有一抹芥辣,但小弟就鍾意以玉桂蘋果粒伴食,感覺更清爽,但喺,如果做成蘋果蓉就更方便。而薯菜除有薯角,仲有車厘茄及菠菜葉,樣樣都處理過,非常好食。
bowl是日甜品 $58
甜點,餐牌中只有一項是日甜品,相信喺滿足吓少部份客想餐後嚟一點甜。是夜嘅甜品喺「提拉米蘇」,賣相有點點似個小盆栽。滔起一匙羹,就知喺以手指餅做,有微微咖啡酒香,馬卡風芝士亦打得幼滑,帶淡淡芝士香。個人嚟講,喺嫌手指餅浸咖啡酒唔夠透,整體質素屬中等。
無論生蠔、前菜、抑或份豬架,食材用料本身都極高質素,烹調嘅手勢相當出色。服務方面亦好貼心,好似我哋點咗青口,由於殼多,侍應都主動幫我哋換咗兩次碟。喜歡食蠔嘅朋友,「八蠔吧」絕對滿足到你!

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:9/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$475

餐廳資料:
八蠔吧 Raw Bar No.8
上環樂古道2號地舖
6202 2032

沒有留言:

發佈留言