2018年8月4日星期六

太平洋咖啡 Pacific Coffee Company:我的星期六美孚早餐 ~ 清爽迎夏日

「我的星期六美孚早餐」呢個系列都好耐無寫喇,上月初晌中環嘅Pacific Coffee嘆個下午茶時,偶然發現佢哋推出咗啲紅菜頭特飲,呢啲健康嘢,啱晒我老婆啦,所以,專登搵個星期六落美孚曼克頓山嘅Pacific Coffee食個富貴早餐。
晌美孚區,亦有Starbucks及其他咖啡店,但論到好坐,首推呢家Pacific Coffee。因為地方大,樓底高,木椅、梳化位任擇,空間感強,予人感到舒適悠閒。故此,過往日子,我哋間中都有落嚟食吓嘢。尤其星期六嘅大清早,客人少,環境就更清靜,食吓嘢,睇吓書嘅話,不知幾輕省。
講明為個紅菜頭特飲,當然目標清晰,與此同時,見佢哋有推出咗一款與么鳳聯乘嘅「口立濕」系列,貪新鮮嘅我,今次就棄咖啡,試吓啲「騎呢」嘢。
bowl紅菜頭蜜糖檸檬水 $40
紅茶頭系列共有3款,其中兩款喺其冰樂,太冰嘅嘢絕對唔多啱佢,所以,就揀另一款「紅菜頭蜜糖檸檬水」(少冰)。雖然少冰,入口仍然都好清涼,但就唔會凍到人口骹軟;你見得兩片檸檬,因為檸檬唔喺主打,只喺帶出少少檸檬嘅酸香味,飲落紅菜頭味十分突出,加咗蜜糖,繼而令感覺到一份清甜味,整杯飲品嘅配搭都好有心思。
bowl凍柚子話梅綠茶 $38
話梅搭綠茶真喺好鬼馬,亦無諗過可以咁搞,但失望少少喺成品無介紹牌張相咁有層次,溝出嚟已經喺全綠茶嘅顏色,杯面放有一杯話梅。味道又如何先?基本上,喺以綠茶為主嘅味道,而綠茶嘅茶味幾幽香,帶微微甘味,個茶底真喺唔錯喎;再慢慢飲落,會有種話梅散發出嘅酸香味,整體感覺確喺幾得意,飲完之後,都唔好錯過粒話梅,酸酸甜甜;不過,講咁耐都無提及柚子味,的確飲到尾,都唔喺好覺。
由於我哋一早嚟食早餐,所以,食物選項非常之齊,有各式沙律、麵包、三文治、酥皮卷、蛋批、蛋糕、乳酪……等等,凍櫃旁仲放有鬆餅、牛角酥之類包點。
bowl烤蘑菇蛋批 $28
我哋晌Pacific Coffee試過唔少佢哋嘅烤批或蛋批,印象中都甚有水準,而老婆偏素,就揀呢一款烤蘑菇蛋批。批殼唔會太厚,而且非常香脆,批內填滿烤蘑菇、蛋漿,面面又有啲芝士,香濃惹味富蛋香,又足秤喎,好食。
bowl公司三文治 $23
但喺講到佢哋嘅三文治,小弟記憶中反而喺第一次食,半份都賣到廿幾蚊,都唔算平,幸好就算得半件都好足料,有芝士、煙肉、燒牛肉、生菜、蕃茄,如果喺即食,更可要求烘返熱。烘熱之後,包面脆脆哋,餡料嘅味道豐富,又有層次。
食完個美味早餐,出發行山去,雖然正值炎夏,但無損一班老友行山嘅興致,不過,安全起見,揀咗條無乜難度,不時有樹蔭嘅衛奕信徑第5段,由沙田坳行到去九龍水塘,等大家出身汗。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$65

餐廳資料:
太平洋咖啡 Pacific Coffee Company
荔枝角寶輪街1號曼克頓山地下04-05號舖
2907 1234

沒有留言:

發佈留言