2018年8月17日星期五

J&A Cake Shop:好友狂嚐曲(79)

自從好友轉到去新蒲崗工作,不時所送嘅小手信都喺嚟自該區,睇番吓,新蒲崗區嘅食評都喺多得佢。今次,趁住一班好友相聚,佢所送嘅曲奇(再搭件蛋糕)又喺出自該區嘅小店「J&A Cake Shop」,睇個膠袋,就知喺街坊餅店嚟。
bowl綠茶曲奇 $15
包裝以簡單嘅軟膠盒蓋住,因為唔喺好受得力,拎到返屋企都有啲壓爛咗。其實,啲曲奇嘅唧花做得幾靚,唧成貝殼形,線紋清晰,只喺綠茶味唔算好濃,而較大問題喺曲奇嘅質感太鬆散,拎起手大力少少都整爛,入口唔喺脆身,又唔喺軟腍,唔太似食曲奇,反而似咬落一堆粉嘅感覺。
bowl斑蘭三角蛋糕 $6.5
個蛋糕嘅色澤碧綠得好緊要,而且,拎上手都幾墜,不過,食落真喺無乜斑蘭嘅香味可言,但若果唔理個味道,件蛋糕本身喺做得非常鬆軟,好有回彈力,只喺跟「斑蘭」一詞有落差。
因為喺朋友送贈,自不然唔知道小店嘅環境及服務喺點,但單價就由老友提供,當俾大家有個參考。雖然,今回嘅曲奇及蛋糕好一般,但喺,好友嘅心意完全接收晒,多得啲老友不時送啲曲奇俾小弟,先可以將呢個系列嘅食評得以延續。

個人評分
味道:5 /10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(好友送贈)

餐廳資料:
J&A Cake Shop
新蒲崗彩虹道18號地舖
2341 9228

沒有留言:

發佈留言