2018年8月25日星期六

怡園粥麵小廚 Happy Garden:我的星期六美孚早餐 ~ 粥君好運

晌美孚區,想食粥嘅話,最近小弟住嘅屋苑就喺晌恆柏道內街嘅「味味佳粥麵店」(跟同區嘅味味佳茶記喺兩間鋪嚟),不過,4、5年前執咗笠,之後,就多數去萬事達廣場對面間「海皇粥店」。而再遠啲美孚廣場嗰邊有家「彬記粥麵小廚」,但兩三年前轉咗名,叫「怡園粥麵小廚」,嫌遠甚少過嚟幫襯。其實,實際路程就唔多遠,只喺懶行貪方便去「海皇」多啲啫。作為美孚街坊,點都要走過去試一次嘅,所以,今早趁星期六例出街食早餐,就嚟「怡園」食番餐,跟住行吓公園。
小店格局,雖然地方唔大,但都算乾淨企理,加上星期六一大朝早,又仲喺暑期,無乜返工、返學客,環境就更清靜。我哋揀咗靠埋牆嘅二人卡位,輕鬆自在。
早餐有兩類套餐,一款叫「早晨粥餐」,顧名思義啦,就喺食粥,4款粥供選擇,再配蝦米腸、炸兩、齋腸、油條或炒麵1客,定價$32,且可加錢配飲品。
另一款叫「醒晨早餐」,選擇類別多少少,有3款盅頭飯、鹹肉糉、4款腸粉供選擇,配熱飲,都一樣喺賣$32。最後,我哋兩個都揀粥餐。
bowl炒麵
都幾大碟吓,比預期多,炒出嚟嘅質素不過不失咁啦,唔喺話好食,亦無話難食,只喺無乜豉油香,幸而炒出嚟唔算好油。
bowl炸兩
腸粉喺新鮮拉,腸粉皮拉得夠薄,而油炸鬼大條又脆口,無話好油嘅感覺,配上甜醬、麻醬,好食。甜醬、麻醬要另外同店員講,佢先會幫你加落去。
bowl魚片艇仔粥
老婆揀咗魚片艇仔粥,佢哋啲粥就算喺早餐都做成生滾粥,所以,粥底都特別綿,米花爆開晒,頗有米香。不過,料就肯定唔及海皇多,呢碗粥大多數都喺啲豬皮,少少魷魚鬚,而魚片大概4、5片左右。
bowl皮蛋瘦肉粥
小弟想下下火,就揀皮蛋瘦肉粥,粥底同樣綿香,而皮蛋跟瘦肉嘅份量就有番咁上下,唔會一兩羹就無晒。本身佢哋啲粥都嚟細碗,加埋啲炸兩或炒麵,一人份嘅粥餐都唔嘢少。
無睇過食評就嚟食,反正口味嘅嘢,人人唔同,食過之後又唔喺好似其他啲食評講到咁差。喺轉咗手?喺改善咗?喺我要求低?定喺我好彩呢?總之,祝君好運,食到餐好嘅。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$32

餐廳資料:
怡園粥麵小廚 Happy Garden
美孚美孚新邨第四期百老匯街96號地下B舖
2785 4546

沒有留言:

發佈留言