2018年8月5日星期日

Chicken & Co:脆味烤雞

長沙灣區都算小弟半個主場,因為,多親戚住呢頭,加上呢區買嘢平,不時都會順道過嚟逛吓。今日,就打算過嚟食晏,之後再去剪髮。晌元州商場就開咗家法式烤雞店「Chicken & Co」,主打全榖飼成長、非基因改造、不含激素嘅法國春雞,佢就喺同老婆嚟食晏嘅地點。
餐廳開晌商場一邊地下入口位,採開放形式,一眼就望晒成個鋪面,佢哋樓底高,加上鋪面對住就喺商場嘅落地大玻璃,空間感開揚,而鋪前有數組枱櫈供堂食之用,不過,目測唔少客都喺以外賣為主。
晌廚櫃擺放多款美食,用上法國銅鍋盛載,打晒燈,份外吸引。
雖然話喺法式烤雞店,但都未算喺獨沽一味,就介紹吓有乜嘢美食先啦。一大張美味單點餐牌,就印整店家所有出品,包括小食、沙律、意粉、飲品,另一張就印住主打嘅傳統法式春雞原隻、半隻、一件),揀烤雞又得,炸雞都得,同時備有4人分享餐同6人分享餐。
人少又想食得划算啲,兩組套餐就啱晒嘞,分別喺「烤雞套餐」(Set A1、A2、A3),烤雞或炸雞,配小食及飲品,定價$48-$64;「意粉套餐」(Set B1、B2、B3),意粉,配小食及飲品,定價$43-$60。
如果一個人嚟到,又想同時食到烤雞及意粉嘅話,無問題,我仲見佢哋有款「烤雞意粉餐」,都只哋賣$58啫。晌收銀櫃落好單,等叫飛就可以喇。
餐飲只包普通嘅百事、七喜……,不過,想轉飲伊藤園綠茶、玄米茶或Meko椰青水,都可以加錢轉配嘅。
研究咗一大輪,最後我哋揀咗兩個Set A3,因為今次目的喺想食烤雞,而A3就可以揀兩客小食或沙律,咁就可以同一時間試到多啲嘢。咁多嘢食,一個大紙盒裝起晒,當然,要打開晒佢,晒吓冷啦!
正所謂工欲事其善,必先利其器,膠叉、膠手套、紙巾、濕紙巾……一一俱備。
bowl煙三文魚凱撒沙律
雖然跟正宗嘅凱撒沙律有啲距離,但味道方面又算唔錯,啲羅馬生菜夠爽脆,咬落「索索聲」,個醬汁明顯喺「亨氏」嘅現成貨,難得唔差喎,而塊煙三文好大塊,唔會碎濕濕,亦無過鹹嘅問題,用料不賴,唯啲麵包粒再烘乾啲就更加脆。
bowl脆薯餅
香口嘅炸嘢人人都鍾意食,不過,多食無益,但擺晌眼前又實在難忍口。幾款炸嘢,薯餅老婆就最鍾意,炸得香脆唔油,又幾有薯味。依家少落麥記,所以,既然小食有得揀薯餅,佢就一定會揀啦。
bowl洋蔥圈
同樣都做得唔錯,外層嘅粉漿薄,唔會咬落一口粉,而洋蔥爽口清甜,無乜生辣味。襯啤酒、汽水固然絕配,但夾凍檸茶都唔錯吖,有種去膩感添。
bowl脆蘑菇
搵蘑菇嚟炸比較少食,無刻意數,印象大概6、7粒左右,炸得酥香,但估唔到口感卻喺爽爽哋,又好多汁,有啲驚喜喎,喺好值得一試嘅小食嚟。
bowl原味烤雞
原味唔喺代表無味,而喺基本嘅香草味,隻烤雞燒得金香,雖然喺翼位加雞胸,但一樣食起嚟皮脆肉嫩,兼且皮下脂肪少,唔會一口油,啲香草好入味,真喺交足貨。
bowl蜜糖牛油烤雞
另一款就試試蜜糖牛油口味,但對比之下,感覺就無原味咁好食,大概因為香草較為惹味啲,醃得又較入味,而呢一款嘅味道則比較溫和,但仍嗒得出蜜糖嘅清甜味,但就欠牛油香。而部位俾咗脾位,肉質就更嫩滑。
bowl凍檸茶、Meko椰青水 +$10
小弟慳番啲就唔改其他嘢飲,飲杯凍檸茶清爽吓就OK;老婆就要咗椰青水,一來感覺健康清新啲,二來佢都有飲開,都幾鍾意椰青水,不過,佢話Meko嘅就稍稍偏甜,但椰青味就幾清香。
離開時,見啲店員都好進取,將啲炸嘢剪成細細件晌商場門口俾人試食,希望吸客收宣傳之效,而最多人走埋嚟就喺啲細路仔。
晌香草主打烤雞嘅店子唔算好多,以法國春雞作招徠就更加唔多,難得晌平民商場賣法式烤雞,可能你覺得50、60蚊個餐唔平,但以貨論價,其實算相宜,走上電梯晌一樓嘅大家樂食個餐都差唔多啦。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$69

餐廳資料:
Chicken & Co
長沙灣元州街303號元州商場地下G01舖
3468 6990

沒有留言:

發佈留言