2018年8月14日星期二

Bigger Burger Café:取長堡短

上次同姨甥仔食飯,講開食漢堡包,佢對麥記嘅漢堡喺不屑一顧,其實,我又OK喎,尤其MacCafe啲嘢,我覺得幾好架。咁問佢有咩食漢堡嘅好推介,隨口介紹咗佐敦嘅「Bigger Burger Cafe」,反正我都未食過,一於約埋一齊去試。
餐廳確喺幾受歡迎,只喺近7:00pm,未算最黃金嘅晚市時段,已經見有唔少客。環境唔錯,兩邊牆上都有別緻嘅裝飾,小弟就鍾意畫咁美食插畫嘅一邊。不過,唔知喺咪自動門壞咗,加埋風閘又壞埋,無形中任由冷氣外流,再者,室內嘅冷氣本身都唔強,我哋又坐近門口位,真喺食到有啲滴汗。
姨甥仔一早已心裡有數想食乜,小弟初嚟報到,就要掃一掃吓個餐牌。首兩版喺一系列漢堡及薯條類,漢堡一共有成15款,定價$78-$198,而有一款限定供應嘅經典四層牛肉漢堡(B0),賣$388,絕對唔喺一個人搞得掂嘅漢堡。
再繼續睇睇,下兩版就有啲小食、甜品、沙律、全日早餐、意大利麵及意大利飯嘅選項,選擇唔叫多,但就樣樣有啲。
順便就講講個晚餐,夾埋共10款,咩種類菜式都有,漢堡、意大利麵、墨西哥卷、飯品及牛扒都有,由$78-$98,相對喺划算嘅選項。不過,話就話晚餐,飲品喺要俾錢加配,另外收加一服務費。
最後,介紹埋飲品餐牌,冷熱飲品、梳打類(可以加酒精),一紙睇晒。此外,仲有啤酒、餐酒供應。
本餐具、調味已放晌枱面,自由取用。
bowl藍色海洋菠蘿梳打 +$38、雪碧 $18
簡單嚟講,就喺杯菠蘿梳打,再加入藍色嘅糖水,令賣相更清爽。味道就一般般啦,但難得菠蘿唔喺罐頭貨。
bowl牛油果墨西哥雞卷配薯條 $68
因為喺晚餐中嘅選項,無咩圖片做參考,但成品跟預期嘅有頗大落差,主要喺諗住牛油果會一片片或一粒粒咁夾晌雞卷內,點知佢做成個醬放晌側邊,要點住嚟食,等於漢堡包嘅醬汁另上咁,當然點嚟食比起原件無咁有口感啦,此外,雞卷亦比常見嘅細條兼餡料少,但味道就唔錯嘅,雞肉亦無話「嚡烚烚」。
bowl藍芝士煙肉牛肉漢堡 $108
純睇外觀,喺幾吸引,不過,唔知點解個包有種頭重腳輕嘅感覺,個漢堡我就無試喇,都喺聽姨甥仔意見。個藍芝士醬汁夠澎湃,而且,味道濃郁,漢堡牛亦搓得厚身,煙肉亦睇得出喺靚貨,唔喺得啲肥膏嘅貨式,夾埋生菜、鮮蕃茄,整體味道不俗。
順便講吓服務,予人感覺就一般般,尤其上菜一環,嚟咗兩杯飲品後,差唔多等咗半個鐘先上第一客墨西哥卷,再多等十零分鐘先嚟埋個漢堡,雖然唔喺做緊快餐式漢堡,但都未免過耐。同埋,室內嘅冷氣真喺要處理吓,始終近排香港嘅天氣又濕又熱。正所謂「取長補短」,望能越做越好啦!

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:5/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$130

餐廳資料:
Bigger Burger Café
佐敦白加士街42-50號金寶樓地下6號舖
2873 6668

沒有留言:

發佈留言