2018年7月3日星期二

Sodam Chicken:蛋先定雞先?喺鹹蛋炸雞先!

半年多無食韓國菜,但近呢個月就接連幾餐就喺食韓國嘢,其實,就無刻意揀,只喺朋友有興趣,就投其所好。而今晚所去喺中環嘅「Sodam Chicken」,查實2年多前同親友都到訪過佢嘅銅鑼灣店,仲記得佢啲無骨炸雞同焗雞都好正,亦喺小弟第一次食韓式炸雞。
中環店正正晌「藝穗會」對面街角,好易搵,餐廳樓高兩層,但比較細同窄,而廚房、水吧設晌樓下,所以,下層嘅座位唔多。原打算坐晌上層,諗住環境開揚少少,剛巧樓上有人訂場搞活動。
餐牌印刷精緻,圖文並茂,尤其啲炸雞,非常吸引。除炸雞,仲有焗雞、沙律、炒年糕、韓式湯鍋、小食、薄餅、特飲,選擇實在唔少。
此外,亦提供一款「滋味套餐」,分2人或3-4人,計一計,喺非常划算嘅選擇,而且,更喺可以試到季節限定嘅黃金鹹蛋無骨炸雞添,散叫都無得點呀!我哋就揀咗知2人餐,包咗一份炸雞、一客薯條、一款美食(水冷麵、魚串湯或凱撒沙律)及兩杯飲品(可加錢轉其他飲品),都只喺賣$398 +10%
bowl凱撒沙律
因為炸雞及薯條兩款炸物喺未然嘅選擇,在乎喺揀咩口味,所以,第3樣嘢就揀客沙律除除罪惡感。醬汁喺搵小兜分開上,不過,最後我哋都喺倒晒落去自己撈,啲羅馬生菜好爽脆,配合煙肉、芝士碎及濃滑嘅沙律醬,鹹香清爽。
bowl紫菜薯條
炸薯條當然食唔少啦,如配其他味道,大多數都喺加芝士,亦試過配黑松露醬,但配紫菜碎就第一次喇。估唔到,配紫菜碎效果非常好喎,薯條香脆唔油,紫菜碎令味道有層次,變得更惹味,值得留意嘅喺,一來啲紫菜碎唔喺粉,跟粉狀嘅感覺喺有些微唔同,二來佢哋唔喺炸起薯條後,就咁糝紫菜碎上面就算,堅喺一層薯條一層碎,喺心思嘅表現。
炸雞方面,可以選擇雙拼,個套餐可揀季節限定嘅黃金鹹蛋炸雞,呢個就肯定喺鐵膽,其次,仲有韓式、蜜糖芥末、甜酸、辣味、雪花芝士及檸檬柚子供選擇。我哋就一半揀黃金鹹蛋,另一半選蜜糖芥末。兩款炸雞都炸得金黃,熱氣四溢。
bowl黃金鹹蛋炸雞
呢款炸雞會搭啲墨西哥脆片,過吓口癮咁啦,而啲炸雞表面沾滿晒鹹蛋黃,入口時嗰朕鹹蛋黃香味好濃郁,蛋黃起晒沙,而外皮仲帶脆口,雞肉卻十分之嫩滑。之不過,兩隻起,三隻止,再食有啲漏同偏鹹嘅感覺。
bowl蜜糖芥末炸雞
蜜糖、芥末,一個甜,一個辣,真喺好有趣而又產生到化學作用嘅組合,其實,雖然喺加入芥末,實際辣度好有限,所以,就算唔食辣嘅人都啱食。佢哋啲雞,完全沾滿醬汁,呢一款都唔例外,咬落惹味,卻又有份滋潤嘅感覺。
bowl蘋果特飲 +$10、菠蘿汁
小弟就簡單啲要杯菠蘿汁就算,因為唔喺鮮榨貨色,感覺普普通通咁啦;不過,表姨甥女杯特飲以青蘋果糖果打入梳打,青綠色夠大杯搶晒鏡,味道酸酸甜甜又夠凍,配炸雞真喺爽,仲插咗串色澤繽紛嘅軟糖添。
咪睇個套餐得3樣嘢,食完真喺好飽吓,連埋嘢飲,都喺四百鬆啲,加上啲炸嘢又真喺好食有水準,性格比高喎。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$225

餐廳資料:
Sodam Chicken
中環蘭桂坊雲咸街31號地舖
2905 1668

沒有留言:

發佈留言