2018年7月16日星期一

柏景餅店 Park Deli:不說慌嘅雪芳蛋糕

細細個時都算喺物質匱乏嘅年代,食得最多嘅一喺光酥餅,一喺雞蛋糕,後來,識咩叫做「雪芳蛋糕」,都喺屋企人晌超市買番嚟嘅「嘉頓」雪芳蛋糕,仲不時當早餐添。不過,講開雪芳蛋糕(Chiffon Cake)就聯想起啲爛笑話,咩蛋糕喺最假,咪就喺雪芳(說慌)蛋糕;咩蛋糕一定喺最肥,咪就喺芝芳(脂肪)蛋糕,因為有譯Chiffon Cake為「芝芳蛋糕」,而Park Deli亦有推出數款雪芳蛋糕。
佢哋嘅雪芳蛋糕有件裝,亦有個裝,不過,如打算買個裝嘅話,就記得穩陣啲預訂,佢哋啲個裝蛋糕比較少有現貨。
bowl士多啤梨雪芳蛋糕 $248
每款雪芳蛋糕都有分1磅($248)或2磅($480)份量,唔同餐廳做嘅雪芳蛋糕都好唔同,不過,主要都喺以質感鬆軟、輕綿、有回彈力為賣點,其實,就即喺我哋平時講嘅海綿蛋糕,小弟都有做餅架,咪睇少海綿蛋糕咁基礎,易學難精。而Park Deli呢一個士多啤梨雪芳蛋糕雖然賣相簡單,蛋糕面單單鋪上大量原粒士多啤梨而已,但入口就知水準甚高。
切開一睇,3層海綿蛋糕厚薄平均,而且,鋪出嚟整個蛋糕又唔會邊厚邊薄,夾晌中間又喺大量士多啤梨果肉,忌廉則唔會過多而感到肥膩,份量恰好,食到軟滑嘅忌廉卻完全無肥膩感,予人感覺更健康;至於海綿蛋糕確然鬆軟,口感輕盈,加上大量清甜嘅士多啤梨果肉,讓人有個甜美記憶。
順帶一提,近年大熱嘅「戚風蛋糕」其實都喺同屬一類,大多數會由台灣店引用,同樣喺音譯,不過,由於海綿蛋糕食起嚟好似一陣風咁輕綿,所以,借用埋個意譯,改為「戚風」感覺聽起嚟就更高檔。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$42

餐廳資料:
柏景餅店 Park Deli
尖沙咀廣東道33號中港城皇家太平洋酒店園景翼2樓
2738 2382

沒有留言:

發佈留言