2018年7月29日星期日

函館元祖北海道拉麵 Hakodate Japanese Restaurant:函.得有道理

認識北海道拉麵始於7年前開晌中環交易廣場嘅「札幌元祖北海道拉麵」,應該算喺第一次食北海道風嘅拉麵「牛油塩拉麵 」,一大嚿牛油喺其特色。但依家,拉麵店開到成行成市,甚至日本邊度地方風味嘅拉麵都有。小弟唔喺拉麵控,不過,偶爾都會食一次半次拉麵,最近,就同親友晌佐敦遇到一家賣北海道拉麵嘅餐廳「函館元祖北海道拉麵」,重溫一下當晚食北海道拉麵嘅滋味。
踏進鋪內,雖然個鋪睇落應該幾深,但用餐區唔喺好大,因為個廚房佔咗唔少地方,目測估計都喺廿個左近,但就顯得有點逼。而裝修都幾骨子,最富和風特色應該喺啲燈籠、布幡、清酒,此外牆上掛有四季嘅風景相,不過,好吊詭,全部都喺寫住札幌,而唔喺函館嘅?
店名註明拉麵,咁有大量拉麵嘅選擇喺預期,不過,估唔到店內仲有唔少其他選擇,如沙律、前菜、揚物、燒物、碗飯、定食、咖喱飯、甜品,選擇近百款,比一般拉麵店為多,所以定位絕對唔靜止拉麵店。
但講到拉麵,佢哋同樣比坊間賣拉麵嘅店為多,通常人哋主打賣4、5款,佢哋就成十多款,湯底、配料亦選擇多多,真喺睇得花多眼亂,搞到我哋都心大心細唔知揀咩好。此外,拉麵配餃子、炸雞塊……等小食,有加配組合,正想點之際,原來只喺得晚市先有,唓!順便講講,麵條喺選用出名嘅北海道札幌西山拉麵,特點喺耐浸唔易腍。
晌另一個餐牌,羅列多種飲品,日本果味梳打就最啱我哋,此外,仲有其他汽水、啤酒、清酒、生果酒、燒酌俾客人選用。
bowl蜜瓜梳打 $28
親友一向喺貪新鮮,喜歡試新嘢嘅人,所以,揀極少接觸嘅蜜瓜味梳打。佢話比心目中預期好喎,蜜瓜味清甜突出,而且,冰涼爽快。
bowl白桃梳打 $28
揀呢個喺帔張餐牌誤導,亦有少少自己大意,因為張餐牌寫住「芒果白桃」(但其實日文及英文都只喺得白桃一詞),否則就會揀下面嗰款不二家白桃飲料,因為會有白桃果肉。既來之,則安之,樽白桃梳打本身都唔錯,好強嘅白桃味,不過,樽身招紙已講明喺無果汁,白桃味只喺嚟自啲糖漿而已。
枱上已備有紙巾、數種調味料自由取用。
bowl煎餃子 $40
食拉麵配餃子,好似一份情意結聯繫咁。一客有5隻,睇外型,隻隻都好飽滿,而且,睇落好似半煎炸咁。咬落外皮真喺十分之脆口,咯咯聲,裡邊填滿豬肉餡,口感鬆化。
bowl金味噌牛油拉麵 $88
呷兩口啲味噌湯底,幾夠麵豉香,又帶有少少甜味,然後,先將嚿牛油溶入湯中,令湯底多一陣陣油香,卻無乜肥膩感。我印象中北海道拉麵都喺曲麵,唔知有無錯,曲麵掛湯力強啲,食落確係幾夠彈性有咬口,兼份量十足,一個男生食一碗都好飽肚。
有好湯底、靚拉麵,都已喺成功咗一大半。每碗有一大片叉燒,配料仲有溏心蛋、蔥花、芽菜、筍乾條、海藻同超甜粟米粒,叉燒屬「瘦叉」,食起嚟無咁肥,溏心蛋睇樣就知蛋香幾咁凝香,其他配料都唔錯。
bowl北海道3.6牛奶拉麵 $88
最明顯嘅分別,就喺湯底呈奶白色,除叉燒及溏心蛋,麵內嘅配料亦好唔同,包括有車厘茄、薯仔、粟米、菠菜同露筍仔,親友本想轉粗麵條(+5),但可惜無貨。小弟就只喺試咗一口湯而已,超有牛乳香味,口感亦比較滑溜,親友都讚碗拉麵好食,夠特色,佢仲話灑啲七味粉令味道更有層次化呀。
可能店員見我哋幾欣賞啲麵,介紹我哋下次試吓佢哋嘅「函館迷你飯餐」,定價$99,可以晌11款飯或烏冬中,任選3客,再包沙律及麵豉湯,睇落幾划算。再問詳細啲,原來只有星期一至五先有供應,唔怪得求先落單前無俾我哋睇啦。
雖然兩年前去過一趟北海道,但就未有踏足函館呢個夜景迷人嘅城市,但本身對北海道印象非常好,所以,函館呢個地方一定會到訪,到時再到當地嘅拉麵店食番碗塩味牛油拉麵。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$150

餐廳資料:
函館元祖北海道拉麵 Hakodate Japanese Restaurant
佐敦官涌街19號地舖
2563 4600

沒有留言:

發佈留言