2018年6月28日星期四

馬丁王越式法包 Vuong's French Sandwich:越食越有脆

表甥生女年初先去完胡志明,又話九月中去蜆港,我話使唔使去越南去得咁密呀?佢話機票平,食住又平,玩三五日輕鬆吓,叉叉電,不知幾爽,而且,啲嘢又啱佢食,尤其越式法包,佢話特別鍾意。聽佢咁講,不如帶佢試試佐敦嘅「馬丁王越式法包」,差唔多4年前食過一次,印象記得確喺有水準,而且,夠正宗。
不過,事前都講明佢知,「馬丁王」屬小店,店舖細細,主要喺做外賣,買完都喺企晌門口食,佢話仲好啦,夠地道風味。鋪面貼有唔少食物嘅菜單,但拎張單張慢慢研究就仲方便,除越式法包,其次仲有兩款飯類、越式撈濛、小食、三文治及飲品,整體定價都好大眾化。
順帶一提,越式法包有大、小、迷你呎吋供選擇,食多食少彈性大啲。而且,所有越式法包都會夾埋芫茜、辣椒、酸蘿蔔絲、青瓜、蕃茄,呢埋配料亦可以揀多啲、少啲,甚至乎全走,真正貼心嘅政策。
bowl燒豬頸肉越式法包(小) $40、生死戀(青檸+鹹檸雪碧)+$10
目測細份大概有8吋長,塞滿好多酸蘿蔔絲、青瓜絲、蕃茄、芫茜,小弟就無要求加多或減少,喺正常份量,裡面最入先見到啲燒豬頸肉。一啖過咬落去真唔喺件易事,然而,法包外層超脆,包心軟綿,所有食材混合所帶出嘅味道紛陳,清香酸爽,而豬頸肉質感爽脆,喺覺得啲肉偏少。至於杯生死戀,鹹鹹酸酸,最緊要夠凍,入口爽晒。
bowl燒豬肉條越式法包 $40(小)、青檸雪碧 +$10
表姨甥女就覺得燒豬肉條特別,就點客細份嚟試,跟我嘅越式法包差唔多,只喺換上燒豬肉條,燒豬肉條食起嚟雖有點點油膩,但配搭上酸蘿蔔絲、青瓜絲、蕃茄、芫茜等等配料,感覺仍然好清爽酸香,加上脆口嘅法包,口感豐富。表姨甥女就大讚跟晌嗰邊食嘅一樣!
由於所有越式法包都喺即叫即焗,製作需時,唔想等喺可以打定電話嚟落單。越式法包中,仲有一款以素肉做嘅素越式法包,下次可以帶老婆嚟試吓。

個人評分
味道:8/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$50

餐廳資料:
馬丁王越式法包 Vuong's French Sandwich
佐敦德興街1號B4地舖
2658 3800

沒有留言:

發佈留言