2018年6月14日星期四

The Joomak:韓食新元素

一講韓國菜,即刻諗起有韓燒、炸雞、拌飯、部隊鍋……等等大魚大肉嘅款式,但一講到食素就極少會聯想到韓菜,今晚就嚟到嘅「The Joomak」,一向做開新派韓菜,近排就出咗個素菜 x 韓菜聯乘嘅菜單,貪得意試試會喺點!
踏入店內,鋼架結構,再加木牆身配柔和燈光,驟眼睇落,裝修帶點工業風嘅感覺,成個場都幾爆,坐滿晒客人。
走入啲,環境相對更昏暗,只喺靠天花幾盞射燈而已。但整體予人感覺都喺闊落,枱與枱之間都唔會覺得有擠迫感。
坐裡面,最正就當然喺窗外景緻啲,無敵嘅維港景色,再加上窗台別緻嘅擺設,喺為環境一環嘅加分位嚟。
個素食餐牌,原來確喺有唔少素食菜式,包括:前菜、主菜、甜品都照顧得到,款式多達廿款,似乎做素菜嘅決心不少喔。
bowl韓國水梨卷 $98
雖然提到壽司卷就聯想起日本菜,但韓國嘅壽司卷都一樣好流行。水梨卷以韓國水梨、青瓜、甘筍、酸瓜捲成,入口幾清爽,又帶點清甜味,着實不俗。
bowl原味煎餅 $88
煎餅亦喺韓食嘅特色菜,有啲似我哋嘅「薄撐」,煎餅軟糯黏韌,幾香口,內裡混入咗白菌片,但味道仍比較淡口,所以,沾少少醬油吊吊味就好食啲。
bowl韓式甜辣素炸雞 $118
研究個餐牌時,意外發現炸雞都有素,所以,點都要點一款嚟試試。一客有5件,炸得金黃,放咗唔少杏仁片做點綴,賣相都幾靚仔架。其實,素炸雞球喺啲腐皮包住素雞炸成,再塗上韓式甜辣醬,口感當然跟雞肉唔同,似食炸豆卜,不過,個甜辣醬好惹味,帶點辣勁。小弟就覺得,一客得5件,賣百幾,性價比低咗啲。
bowl素菜拌飯 $88
睇過韓國綜藝節目「尹食堂2」就特別想食韓式拌飯,基本上韓式拌飯唔加肉本身就已經喺一道素食,唔做刻意搞花款。飯面鋪滿生菜、甘筍絲、芽菜、青瓜絲及煎蛋,拌勻就食得。雖然唧咗少少香油,但仍然覺得比較淡口,所以,自己額外加啲甜辣醬,味道先至變得唔同晒。
bowl韓薑菠蘿雪沙 $58
友人飲其他特飲,因為點咗炸「雞」,所以,小弟就揀咗杯雪沙,即喺沙冰,菠蘿味喺「賣飛弗」,再加咗韓薑元素。杯雪沙夠晒大杯,好香菠蘿味,但薑味就稍為隱若,此外,口感未夠打得細滑,仲有唔少冰粒感。
今次嘅特色素菜菜單,款式喺多,不過,所試嘅幾款菜式,味道都喺偏淡,雖然,有話素菜喺要食得健康,但味道亦可以做得出色,個人就真喺略嫌寡咗啲。不過,始終人人口味不同,喜歡清淡嘅朋友就應該幾啱食喇!

個人評分
味道:6/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$200

餐廳資料:
The Joomak
尖沙咀廣東道3-27號海港城海運大廈3樓LCX 34號舖
2111 0851

沒有留言:

發佈留言