2018年6月8日星期五

香港郵意 Postcollectionhk Cafe:意郵未盡

大概年半前,到訪過一次「香港郵意明信片航海主題咖啡廳」,當時仲喺開晌灣仔嘅一條後巷,貪佢一派悠然,環境有個性,咖啡亦沖調得唔錯。最近,睇到食友嘅食評,先知搬咗過嚟尖沙咀嘅「首都廣場」,繼之前去過荃灣嘅「地皇廣場」,又一個劏場變死場,真喺唔知「香港郵意」開晌度有無得搞。
今晚老婆有中學同學聚舊飯局,得一支公,所以,就過嚟「香港郵意」嘆嘆咖啡食餐飯。跟灣仔店好唔同,地方頗大,呢度哋全開放型,以之前部份嘅劏鋪變為用餐區,公共空間感強,而裝修簡約,以淺木色系為主,悠然隨意,亦頗有文青氣氛。
座位喺自由選擇,鍾意坐晌邊就坐晌邊,唔怕唔習慣嘅,可以試吓坐晌如榻榻米嘅地蓆座,鋪晒座墊,小弟就無試坐,但睇起嚟就幾舒服咁。現場好多後生仔女,並且以女生多,小弟就得一支公,所以,就自己搵個自閉位嘅二人座,靜靜局食好嘢。
餐牌印晌晒一張張嘅A5紙,主食包括沙律、意粉、薄餅、全日早餐。
飲品選擇亦非常之多,類別分為沙冰、梳打、花茶及多款咖啡系飲品。
甜品當然唔少得,兩頁紙合共有成15款,如提拉米蘇、芝士餅、班戟……等等。
晌收銀落單後,便有個傳呼器,等佢響就即喺食物整好,自行晌櫃枱出餐位攞食物,而餐具就擺晌櫃枱旁。
溫馨提示,呢度叫得全自助,就連食完嘢嘅收拾都要幫幫手,自行將餐盤收拾好。目測所見,枱面上都無乜點見到有啲無收拾起嘅托盤或餐具,可見大部食客都好自律。只可惜,除咗啲花茶茶壺喺玻璃外,其他餐具、餐碟都喺塑膠,否則就喺紙兜,都比較唔環保。然而,如果能夠將廚餘、膠餐具、紙餐具分開回收,晌唔環保之中,再做多少少,都叫做好過乜都唔做啫。
bowl班尼迪克蛋 $98
講賣相,就肯定喺差咗少少喇,主要因為兩隻班尼迪克蛋嘅蛋白部份睇起嚟煮到散咗,無咗尼迪克蛋盪吓盪吓嘅誘惑感。不過,基本上味道就唔太大影響嘅。題外話,咪睇隻白色餐碟以為喺瓷嚟,其實喺膠底,而且,圓周大過個木托盤,搞到切嘢時隻碟搖嚟搖去,唔多方便。
切開蛋黃,仲喺做到流心效果,伴上酸酸甜甜嘅荷蘭汁,糝咗少少巴馬臣芝士碎,再墊埋巴馬火腿,整體嘅味道真喺唔錯。不過,仍有改善空間,第一就喺巴馬火腿炸得乾身咗,去走咗啲油香,其實,小弟就覺得唔需要炸,烘番暖就可以;第二就喺個英式鬆餅包底,雖然烘過,但似乎烘過籠少少,有些微乾,加上把膠刀真喺唔太夠力,切起嚟有點韌嘅感覺。
相反,要讚讚嘅喺啲伴菜,啲沙律菜咬落「索索聲」,故然新鮮爽脆,淋上經處理過嘅黑醋,酸香細緻;而啲蕃茄唔喺普通貨式嘅車厘荷,而喺串茄,更清甜、更多汁,好食。
bowl拿鐵咖啡 $38
杯拿鐵無太刁鑽嘅拉花,但拉得都好細緻,而且,入口口感好均勻,撞奶泡嘅手勢十分好,加上咖啡底好醇和,喺一杯好有質素嘅拿鐵。
bowl蘋果蓉烤批配雲呢拿雪糕 $42
千呼萬喚始出來嚟形容呢個蘋果蓉烤批就最適合,因為拎班尼迪克蛋時,個店員話焗緊,大概要20min後就有,啱啱好我都應該食完份班尼迪克蛋,但點知之後問過幾次都話焗緊,足足額外再等多25分鐘先有。然而,講番個蘋果蓉烤批本身,其實口感、味道確喺唔錯,外皮幾酥香,而蘋果蓉柔滑富蘋果香。以個人而言,如果加入玉桂,以及混入少少蘋果粒,相信味道、口感更有層次。此外,本身配雲呢拿雪糕,可能無晒貨,球雲呢拿雪糕得丁多,故就搭多球冧酒提子雪糕,兩個雪糕都正。

今回餐廳只叫「香港郵意」,無咗「航海主題」,所以,就唔似嗰時灣仔店咁有啲航海地圖、帆船模型……等等,不過,繼續保留英式紅郵筒,一角牆邊擺咗好多明信片作販賣,當中不乏本土特色,更可以代寄到世界各地。
臨走,見超多人排隊,可以用誇張嚟形容,因為8:30pm後有班戟放題,所以,大概八點三、四左右,就有店員會跟你講用餐時間去到8:30pm,雖然唔會真喺趕你走,不過,我就覺得可以晌落單時提一聲嚟食晚餐嘅客人知就好啲,唔使有啲咩唔愉快事發生嘛。
未必人人都喜歡全自助模式,因為又要自己拎嘢、執嘢,不過,小弟就幾鍾意,夠自在,無乜人理唔緊要,最緊要啲嘢好食。綜合今餐體驗,食物算有一定水準,但正如上文所講,仍有改善空間,而且,服務都要改善一下囉。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:6/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$178

餐廳資料:
香港郵意 Postcollectionhk Cafe
尖沙咀漆咸道南61-65號首都廣場2樓80-82號舖
2363 0360

沒有留言:

發佈留言