2018年6月28日星期四

愛甜心甜品 Loving desserts:甜美.稱心

同表姨甥女去完「馬丁王越式法包」重溫越式法包嘅滋味,我同佢都鍾意食甜品,所以,就順便晌附近再搵個地方食甜品兼降吓溫。晌網上搵搵,佐敦區嘅甜品都多不勝數,「愛甜心」未試過喎,貪新鮮,就一於喺佢。
因為正值晚市時間,但相對甜品店嚟講,就反而喺最靜嘅時間,所以,到訪嘅時間客人唔多。環境方面,我哋都覺得幾好、幾舒服喎,小店化身小磚屋,牆上嘅假窗寫咗多款推介甜品,枱上又有啲小盆栽點綴,地方又新淨光猛,最好喺唔似一啲甜品店咁逼到背貼背嘛。
如大多數甜品店咁,選擇非常多,有一系列特色甜品、傳統嘅中式糖水、豆腐花、芋圓、西米圓、清心丸、合時燉品、馬蹄露、水晶珠……等等,都唔講得晒咁多,仲有飲品、椰香特飲及少少小食,喺咪選擇多多呢!
bowl椰明珠 $35
研究完餐牌一大輪,表姨甥女就揀咗以麥提莎朱古力、純西米皮、西米、椰汁組合成嘅「椰明珠」,因為好奇搵麥提莎朱古力做啲「明珠」究竟會喺點?
糖水底喺椰汁西米露,幾香椰汁味,又唔會過甜;至於啲「明珠」就試咗一粒,外層喺西米皮,比平常做湯圓嘅糯米皮煙韌度更強,咬落去麥提莎喺預期般脆口,整體而言,唔講得話超驚喜,但感覺就好有趣。
bowl黃金島 $40
小弟算喺芒果死粉,所以,一起手都瞄住啲以芒果入饌嘅甜品,晌特色甜品一欄中,就相中一款「黃金島」,喺以芒果布甸、黑珍珠(蘭香子)、芒果、火龍果、少許金柚配搭而成。
雖然叫黃金島,但並未如餐牌嘅圖片咁「黃金」,因為落嘅芒果汁唔算多,未有染出一片金黃,而咁多生果中,芒果比預期少,火龍果佔大多數。不過,整體嚟講,入口都好清甜,黑珍珠、金柚都令口感更清爽,唯獨芒果布甸硬身咗少少。
店員都似喺一家人,見佢哋有傾有講,可能喺自己生意,所以,佢哋都好好禮貌,唔似得請人返嚟打工,好就好,唔好隨時喺趕客殺手。此外,呢度地方闊落啲,又好坐啲,食都食得稱心啲!

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$40

餐廳資料:
愛甜心甜品 Loving desserts
佐敦吳松街21號地下
3481 5577

沒有留言:

發佈留言