2018年6月24日星期日

街坊Cafe Kaifong Cafe:街大歡喜

如果同你講,去咗間街坊餐廳食嘢,即時聯想到嘅喺啲小店呀,賣嘅嘢普普通通呀,環境可能地踎少少呀……等等。但今日 同親友嚟茶聚嘅地點「街坊Cafe 」,雖位處女人街內側,話就話店名叫「街坊」,但就絕對唔「街坊」。
鋪面好似啲茶記咁,貼滿晒啲雜誌訪問報導,又掛上唔少餐廳嘅主打餐牌,但入到裡面,裝修唔失禮架,藍色為主調, 燈光柔和,最特別喺幾幅牆畫,畫出本土色彩、香港風情,但就唔喺扮懷舊嘅一類。
初初嚟到都未喺咁多人,越坐就越多後生仔女嚟幫襯,確實,環境又幾舒服,尤其坐晌啲梳化椅之上。
之前已睇過相關食評,望過吓啲餐牌做參考,專登揀2:30pm嚟,因為午餐仲有供應(12:00-5:30pm),但又開始可以點下午茶餐(2:30-6:00pm),咁我哋想食正餐又得,輕啲點個茶餐都得,皆大歡喜。再者,兩者都選擇不少,尤其下午茶餐,將雞蛋仔、西多士加添新意進行二次創作。結果,我哋點咗一客午餐跟兩客茶餐。
餐具、基本調味料早已放好晒晌枱上,而最得意喺啲餐碟仔,隻隻圖案都唔同,印上一啲打氣或祝福字句,如:Good Luck Day、Today is Nice Day,令人睇到心情都正面啲。
bowl什菌忌廉湯(午餐)
午餐其實都幾抵食,包餐湯/碗仔翅及餐飲,定價都喺$58-$88。揀咗餐湯,睇落又大碗,又多料咁,質感唔錯,由於保持粒粒菌粒,所以,有口感大於滑溜感,但就頗有菌香。
bowl龍蝦汁海鮮意大利飯 $78
七十零蚊有個意大利飯,都有擔心會唔會將貨就價,流流哋,不過,當送到上枱,就真喺真材實料幾堅咁,兼且賣相有睇頭。啲意大利飯沾滿龍蝦汁,濕潤而香濃,雖然口感未似到正宗嘅意大利飯仲有啲「硬」心嘅感覺,似似哋台式燉飯咁,但飯粒分明;至於啲海鮮料,無欺場喎,有大蝦、青口、蜆、魷魚及大量蟹籽,質素不頗,比預期有驚喜。
bowl和牛豬仔包漢堡 $68
老表就想試其豬仔包漢堡,成份包配埋黑醋沙律菜及脆薯格,而且,個包亦唔細,當正餐食都可以。其實,個包裡面有好多餡料,包括漢堡和牛肉、芝士、蕃茄、紫洋蔥、生菜及特別嘅醬汁,包身極之脆口,牛肉鬆化而富肉味,醬汁酸香有層次,好好食,喺啲薯格嫌佢未夠脆啫。
bowl紫薯吉士法國西多士伴雪糕 $68
未食過咁「豪華版」嘅西多士,難得店主又諗得出咁樣搞法。以一個中式磚瓦罉為盛器,感覺都已經幾破格,西多炸得金黃,配上紫色蕃薯蓉、黃色吉士,加上爆谷、雪糕球,雪糕球之下,原來仲有啲焗棉花糖,賣相繽紛,食落去又真喺幾唔錯喎,估唔到咁嘅組合夾得到,尤其啲紫薯蓉香甜好綿,順帶一提,啲西多應該唔喺搵方包整,因為橢圓形一件件,疑似喺法包,但無向店員求証,唯覺得炸得嚟有少少油膩,幸而配合埋其他食材先無咁覺。
bowl街坊蒸餾咖啡
既然店家都刻意寫明喺蒸餾咖啡,就即管點嚟試試,入口又幾醇香,有點兒果香味,最欣賞喺佢哋有將啲牛奶溫番熱,難得小店都肯花時間咁做,心意嚟。
bowl港式奶茶
雖然唔喺茶記,但老表就想睇吓佢哋沖奶茶沖成點。佢話個茶底唔錯,只喺略嫌未咁滑啫。
bowl女神 +$8
餐飲可另加$8轉藍蝶花凍飲或街坊汽泡水,所以,貪得意就嗌咗杯街坊汽泡水「女神」,以柑桔、百香果、芒果、藍橘沖泡出嚟嘅女神,一身青綠,晌炎夏望落去讓人感覺幾清爽,味道酸酸甜甜,確喺幾得意嘅。
做飲食的確唔易,又要將食物做得好,又要有啲新意,仲要俾人覺得值。今次嚟到「街坊Cafe」,幾款食物都做得唔錯,價位貼地,多款甜點亦有其亮點,但招呼唔會好「街坊」,服務都幾有心。與其晌附近嘅街坊茶記搵食,倒不如嚟「街坊Cafe」,至少都好坐、好招呼先啦。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$80

餐廳資料:
街坊Cafe Kaifong Cafe
旺角通菜街1號威達商業大厦地下1E,F& H號舖
9061 3820

沒有留言:

發佈留言