2018年6月20日星期三

正 麻辣·茶·雲吞:冷麵正傳

隨着長沙灣嘅蘇屋邨落成,呢頭嘅保安道、順寧道一帶開始多咗啲變化,第一樣明顯喺多咗啲食肆進駐。因為好幾個親友都喺住附近,所以,久唔久都會嚟開呢頭,見有家新餐廳「正」賣麵、茶、雲吞,順道探開親友後好奇嚟試試。
雖然餐廳位處細街,但小弟對呢區熟,話都無咁易由長沙灣站行到去。小店格局,一張長格,一張大方枱,仲有啲挨住開放式廚房嘅吧位,裝修簡潔,牆上掛有唔少食物相。
由於餐牌勁反燒,影完出嚟都睇唔清所有菜式,好在門口有啲單張攞,索性掃描後貼出嚟快靚正,有啲咩食就一清二楚,唔使再多講。
bowl溏心雞蛋 $9
小食都有唔少選擇,不過,得一支公,唔敢多叫,所以,就點一客溏心蛋嚟試試。雖然只喺蛋一隻,都墊墊椰菜,放片蕃茜、糝啲芝麻做裝飾。隻蛋做得有水準喎,蛋黃半凝半黏,滑溜而富蛋香,好食。
bowl麻醬青瓜雞絲冷麵 $36
原打算食佢哋啲雲吞湯麵,話晒店家打正旗號賣雲吞,但因為外面鬼打咁熱,又見到有款夏日限定嘅冷麵,所以,好似鬼揞眼咁揀咗道冷麵。
整體嚟講,其實個冷麵唔差,睇賣相,夠晒大碗(食完真喺幾飽吓),又多雞絲,下面仲放咗大量青瓜絲,入口涼涼哋,又夠爽,啲雞絲睇得出喺手撕,質感挺嫩滑。唯個人覺得個麻醬未夠香,而麵條就有少少偏軟,挺身多番啲咬口就無得彈喇!
bowl烏梅山楂洛神花菜 $18
除雲吞,從店名所見,茶亦喺店家主打嘅出品,幾款健康茶,就選擇咗由3種酸香材料煲成嘅烏梅山楂洛神花菜,入口無預期中咁酸,可以講喺微酸,感覺清涼(太凍就怕有啲人唔受得),以玻璃樽裝住,夠型格,之但喺,小弟嫌佢未夠酸活,再酸多少少,咁就更有個性。
雖然店鋪細細,但人手唔少,服務到位。晌用餐期間,聽到店員對話,啲雲吞都喺賣到咁上下時先即包,青瓜絲差唔多無喇,又再即刨,務求保持食材嘅新鮮度。有機會,下次再嚟試佢嘅雲吞,睇睇喺咪咁「正」先。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$63

餐廳資料:
正 麻辣·茶·雲吞
長沙灣昌華街38號麗寶花園地下5號舖
3188 5259

沒有留言:

發佈留言