2018年6月21日星期四

叄嵐日本燒鳥串燒居酒屋 Arashi-Sann Japanese Restaurant and Bar:嵐色星期一

周末後嘅Blue Monday,喺晌工作上未上力嘅日子,最好就同朋友聚吓餐、食吓飯。是晚嚟到灣仔嘅「叄嵐 」食晚飯,初初睇地址時都有少少眼熟,嚟到餐廳門口,就知即喺以前「香港郵意明信片航海主題咖啡廳」嘅舊址,估唔到轉眼由咖啡店轉為日本餐廳,因為早前先晌尖沙咀光顧過「香港郵意」,否則,仲以前佢執咗笠添。
踏進裡面,更估唔到嘅喺,裡面嘅格局無變,尤其水吧位同上面嘅大黑板,跟之前嘅「香港郵意」一樣,就連當時嘅大帆船模型,都仲「健在」,有理由相信喺店主想轉型吓日式串燒店。
而有變化嘅喺,只喺部份枱櫈唔同咗,同埋多咗好多跟日本相關嘅擺設,例如:日本清酒酒樽、寫上串燒嘅木牌、日本畫作……等等。不過,講開啲枱,設計估怪,枱下有兩條鐵通橫向打交叉,基本上喺完全頂膝頭嘅。
順帶一提,呢道跟前店一樣,採自助式服務,即喺大家合作吓,餐具晌十出面專櫃自取,用餐完畢,就麻煩幫吓手將啲餐具拎去回收處,即喺水吧旁嘅櫃枱面,換嚟就喺唔收加一服務費。
不過,你又唔使擔心要自己走嚟走去去拎食物,晌收銀處落單後,店員俾個號碼牌你,返埋位安心等待食物送上。
所有食物,就印晒晌一大張A3紙上,底面兩版,除串燒,仲有小食、沙律、飯丼之類,唔使擔心獨沽一味得串燒;此外,飲品方面更喺意想不到嘅選擇,有清酒、梳打都算正路,但竟然有多種咖啡、花茶,甚至乎港式嘅黑牛佢哋都供應。
值得一提喺佢哋講到明,雞類串燒都喺用上日本德島縣嘅「阿波酢雞」,晌銅鑼灣嘅「FireBird」食過一次,算喺日本走地雞中嘅名牌,以肉質結實爽口,雞味濃郁鮮甜而聞名。
由於所有串燒都喺叫點即燒,煩請耐心等待吓。反而,外面大熱天時,晌出面睇住師傅燒我都覺得熱呀,真喺辛苦晒師傅咯!
逢星期一至五有日式午市套餐供應,正常不過,但真喺最估佢唔到喺連西式甜品、兩人用嘅西式高茶都有,絕對喺非一般居酒屋。但些少擔心,做得唔咁專,會唔會搞到兩頭唔到岸!
bowl松葉蟹肉蟹籽飯 $78
見賣七十零蚊就有松葉蟹丼,好吸引嘅價錢,當然好奇想知喺咩料啦。個丼份量十足,不過,賣相真喺唔得,完全喺隨意將啲材料放上面,無晒一貫海鮮丼整整排列嘅美感,而且,就咁放撮菜上去,唔靚又唔夾個口感。味道喺點,啲蟹肉算鮮甜,但真喺松葉蟹肉得好少,大部份都喺蟹棒,雖然,唔喺勁溝粉嘅貨色,但欠缺鮮味,最奇怪作為一碗海鮮丼,個飯底喺熱辣辣出晒煙嗰隻。講真,我又喺天真咗少少嘅,正所謂以一分錢一分貨,賣$78就唔應該有太多期望,因為之前食過幾次蟹丼都賣近二百。講到尾,呢個丼唔喺唔好食,只喺對啲食材諗多咗啫。
bowl阿波酢雞串一人前套餐 $148
既然店家以串燒為主打,就梗喺要試吓啲串燒啦。晌餐牌所見,有一款一人前套餐,包咗12串燒物及一大配日本米飯,感覺好抵,而且,唔晒煩諗嚟諗去揀乜。
由於見佢寫住「阿波酢雞串」一人前套餐,所以,都無再刻意問,一心好天真認為雞肉串燒會佔多數,但實際上喺蔬菜類多過雞肉類串燒:雞中翼、雞腎、雞胸肉、雞腿、雞軟骨、秋葵、菠蘿、翠玉瓜、車厘茄、冬菇、煙肉韭菜、雞脾菇,而串燒確喺有成一大盤。
味道方面,就唔逐樣寫喇,整體嚟講,燒得不俗,啲雞串燒幾香口,又唔會乾,最好食就自然喺雞腿肉啦,軟滑啲;而啲蔬菜串燒亦好味,只喺略嫌全部都喺鹽燒,味道稍為單一啲。
bowl煙肉車厘茄串 $28 / 2
個煙肉韭菜串燒好食,所以,追加多一客煙肉車厘茄串,同樣咁正。煙肉鹹香,油份滲入車厘茄中,令車厘茄更鮮甜,而且,又爆汁。
bowl荔枝梳打、熱情果梳打 @$38
唔喺講笑,食完燒,唔喺啤酒嘅話,相信梳打喺另一夾晒嘅嘢飲。小弟就揀荔枝梳打,純喺糖漿溝梳打水,夠凍夠解渴而已。唔及早前晌荃灣「韓閣」所飲到嘅有加入罐頭荔枝肉嚟得有誠意啲。
店主養咗兩隻貓,佢哋晌店內周圍走嚟走去,幾得意可愛,而且都幾乖,唔會騷擾食客,反而喺啲食客成日想佢玩。
「叄嵐」轉型,價錢就肯定喺屬大眾化嘅一類,不過,個人覺得仲有啲提升嘅空間。雖然話喺賣阿波酢雞,但好似欠缺咗啲有亮點、吸晴嘅串燒咁。仲有,室內空調真喺要優化吓,因為烤爐設晌餐廳出面,要將啲食物拎出拎入,故經常開門閂門,本身佢哋嘅冷氣又唔喺開得好太,食到個人有少少熱,真喺要靠杯梳打咋。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$165

餐廳資料:
叄嵐日本燒鳥串燒居酒屋 Arashi-Sann Japanese Restaurant and Bar
灣仔安樂里地下D舖
3702 1078

沒有留言:

發佈留言