2018年5月26日星期六

聯冠餅店:Busy拔絲

完咗活動之後,因為身處葵興,老婆打電話嚟幫手買啲「拔絲蛋糕」,小弟都喺第一次聽有樣咁嘢。一講拔絲,以為喺咩上海嘢,落到「冠聯餅店」,先知喺源自台灣嘅產物,門口仲好多人排添。
晌排隊期間,打量吓間餅店,可以講前鋪後工場,見後面有工作人員不停製作,啲蛋糕不停新鮮出爐。
打量個環境時,除拔絲蛋糕,見有唔少特色產品,如紅棗蛋糕、香酥板栗餅、肉鬆小貝、髒髒包、蟹小方、椰子批、榴槤葡撻、黃金手撕麵包、皇家曲奇……等等。不過,見右旁嘅麵包櫃空無一物,落單時順口問問,原來,好多產品喺未推出,純粹擺住出嚟先。
講到主打,就一定喺拔絲蛋糕,因為,門口櫃檯面貼有兩張大海報介紹,話喺新鮮雞蛋與優質黃色肉鬆嘅美妙相遇,感覺就當然有啲誇張。但好奇怪,既然喺源自台灣,又喺香港開鋪,但就用晒簡體字,就連店名隔離都有個微信QR碼,「國企」味濃!
此刻,只有3款產品:拔絲蛋糕、榴槤葡撻及紅棗蛋糕,拔絲蛋糕唔使多講,點都要試試,而榴槤葡撻剛出爐,當然都要試吓,不過,紅棗蛋糕未出爐,又唔想等,所以,今次就只試咗前兩者,溫提:買滿$30先有盒。
bowl榴槤葡撻 $12
原意無打算試,皆因最初就唔知佢有定無,晌排隊期間剛遇到有一底新鮮出爐,又無理由唔試啫,況且,小弟一向愛食榴槤,$12買個體驗,抵喎。因為「新鮮」關係,又焗得金黃,先搶到唔少印象分。咬一口,酥皮殼好香脆,撻餡好有蛋香,又滑溜,而榴槤味突出得嚟唔會太霸道,恰到好處。
bowl拔絲蛋糕 $10 / 7個
無寫錯,真喺10蚊雞有7個,而且,每個唔細,有半隻手掌大細,啲人想要盒,買親都$30,所以,一底出爐,轉眼無晒,又要再等。但可以咁講,買到嘅都保證「新鮮」,故此,即場食番件先,不過,真喺越嚟越多人排,小弟都唔好意思企正門口阻人做生意,行出少少先試真啲。
其實點解叫「拔絲」,我都喺事後上網翻查先知,就喺當分開兩半時,啲豬肉絲所產生嘅「拔絲」效果。不過,我所試到嘅效果就算唔得太明顯,但件蛋糕本身做得鬆軟而有蛋香,久唔久咬到啲豬肉絲,鹹鹹哋,又有啲絲絲口感,確喺幾唔錯。再者,10蚊7個,就算普通雞蛋糕都抵爆啦。
咁多人排都唔喺無原因,兩款出品都做得有水準,雖未至嘩嘩聲,但計埋個價,性價比都喺相當高。

個人評分
味道:8/10
環境:6/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$22

餐廳資料:
聯冠餅店
葵涌光輝圍45號嘉寶大廈地舖
9530 8532

沒有留言:

發佈留言