2018年5月31日星期四

牧羊少年咖啡館 The Alchemist Café Bistro:懶羊羊嘆個Tea

無事不入將軍澳,之前都喺因為行山先入到嚟,今次就梗唔喺行山啦,大佬,成35°C喎,雖然小弟身體狀況都唔差,但都怕怕哋會中暑。今次就因事入到嚟坑口嘅香港單車公園,趁空就順道到訪「牧羊少年咖啡館」食番個下午茶。
由坑口地鐵站過嚟頗為方便,行10分鐘左右就到。而餐廳環境非常之大,而且,樓底十分高,空間感十足。再者,枱椅排列唔擠迫,加上對出一列落地玻璃窗,好似今日晏晝咁,陽光普照,令人感覺更有活力、醒神。
餐廳採半自助形式,自己搵位,晌櫃枱落咗單,再由店員將食物送上。而基本餐具早已放晒晌枱上,其他嘢如調味料、額外嘅餐具、牙簽……等等均晌出面自助區都會搵到。
食物選擇方面,點餐櫃枱旁標示晒出嚟。
唔想「戇居居」企晌度睇,拎本餐牌埋位慢慢研究都得。種類大致可以分為二人、四人套餐、午餐、下午茶餐、薄餅、單點小食、甜品、飲品。
bowl京都春日 $75
紅紅綠綠,窩夫烘得靚仔,所以,賣相幾討人歡心。窩夫入口非常香脆,裡面好綿密,但蛋香味唔算濃,而士多啤梨有點酸,反而士多啤梨果醬則頗甜,夾埋啲忌廉食都好唔錯。而兩球綠茶雪糕好大個,算幾夠茶味,帶點點甘苦。
bowl焦糖朱古力芝士餅 $35
件芝士餅嘅雲石紋做得幾靚,咪睇佢個樣好似好乾咁,查實就唔喺,晌儲存方面做得幾好,出面有啲餐廳會雪到件餅乾晒架。最上層嘅芝士打得幾柔軟,芝士味也不俗;中層嘅朱古力芝士就有啲顧此失彼,因為朱古力味唔夠突出;下層嘅消化餅底小弟就覺得厚咗啲啲。講咁耐,無提及焦糖,其實表面嘅雲石紋索性用焦糖漿去做,突出個主題就仲好,所以,整體件餅嘅質素喺唔失禮,但覺得可以做得更好。
bowl黑糖卡布奇諾 $32
面層無一層厚厚奶泡,反而拉花拉咗隻天鵝,而且,入口似鮮奶咖啡多過似卡布奇諾,不過,杯「鮮奶咖啡」本身確喺幾好飲,醇香,撞奶泡均勻,口感順滑。之但喺,既然拉花隻天鵝咁靚,再灑啲黑糖粉就整花晒個拉花,感覺有啲可惜啫。
bowl荔枝蜜瓜鮮打綠茶 $42
綠茶底打得夠清香喎,綠茶內有少少纖維,相信喺嚟自啲荔枝及蜜瓜肉,不過,除茶味,荔枝嘅味道就突出啲,蜜瓜嘅味道就唔喺好覺。晌炎夏,呢杯綠茶就好透心涼,唔會太冰,飲落感覺好舒服。
凡惠顧都會送返張午市($5)及晚市($10)現金券,不過,再睇睇後面嘅使用條款,限星期一至五使用都無乜問題,但只限將軍澳店就用唔着喇,小弟有幾何入嚟吖,都喺啱啲附近住嘅街坊客多。
枱上仲放咗個儲印花換美食嘅推廣牌,消費$60就有一個印花,儲齊7個就免費換到一客指定小食或甜品,雖然無睇過啲條款,但相信間間「牧羊少年」都用得,對比起啲現金券,嚟得更有實用性。

外面雖然好熱,熱到爆炸,但坐晌裡面,環境「涼枕枕」,不知幾爽。食啲甜點,飲杯熱啡,悠閒咁渡過一個懶洋洋嘅炎夏下午。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$97

餐廳資料:
牧羊少年咖啡館
將軍澳寶康路105-107號香港單車館地下G53號舖
2632 7107

沒有留言:

發佈留言