2018年4月4日星期三

魚米 Yu Mai:魚不可及

兩公婆是夜探完老爸,順道落到深水埗福榮街搵食,因為眾所周知,呢條街已經變成為食街,短短兩截街,唔使數,食肆都超過廿間。就番佢口味,又想食得清啲,更唔會揀啲要排隊嘅人龍店,所以,走咗入「魚米」,我哋都曾經幫襯過,知道間嘢都唔差。
簡單嘅裝修,光猛醒目。時為9:00pm有多,客人唔太多,梗喺揀有張卡位,比起坐二人枱舒服啲。
原條鮮魚米線喺佢哋嘅主打,但因為大家都好肚餓,餐牌都無乜點研究,好隨意晌「鮮魚湯自選米線」一欄揀選自己喜歡嘅款式,無論揀咩款式,已附有少量芽菜、腐皮、韭菜、榨菜(餐牌寫咗「炸菜」)。
bowl鮮蝦韭菜餃米粉 $37
老婆鍾情米粉多過米線,自不然轉食米粉,佢話份量好多,幾乎食唔晒。的確,米線鋪賣嘅米麵比起港式麵檔嘅份量真喺有多一倍。
一客有4大粒鮮蝦韭菜餃,粒粒都包得好飽滿,入口味道其實都唔錯,不過,鮮蝦好少,感覺豬肉好似仲要多啲,最弊喺有啲淥唔熟嘅情況,有啲肉喺生嘅。埋單時先同收銀姐姐反映,佢話應該即時同佢哋講,換過一碗,可是因為食咗大半先發現,就覺得無謂搞咁多,結果佢好好人免咗我杯冬瓜茶。
bowl帆立具米線 $37
做米線嘅通常都唔講賣相,都喺比較粗枝大葉,以下喺送上枱嘅實物模樣。
被小弟執番啲帆立貝出嚟,個樣喺味吸引啲呢?雖然叫帆立貝,賣嗰37蚊雞,都有心理準備唔會喺咩高級貨,呎碼比較細粒,但一客有5粒,算OK啦!味道不過不失,算唔上好鮮甜,亦未至於一朕雪味,講唔上好爽彈,但亦無話韌到擦紙膠咁。反而個魚湯底不俗,有份鮮甜,米線亦喺幾滑溜。
bowl凍冬瓜茶 $10
兩啖熱辣辣米線,一啖清涼冬瓜茶,夠晒爽,冬瓜茶清潤微甜,比起飲汽水就梗喺健康好多啦。
整體味道不俗,相信「鮮蝦韭菜餃」喺個別事件。晌服務一欄評分秤高少少,唔喺因為佢免咗我杯冬瓜茶,而喺食物有問題時,佢哋態度喺有承擔,肯負責,就算好似我哋埋單先講,佢哋都會作出補救方案。出面唔少食肆聽完你講就算,話會跟進都喺流流哋,有啲更認為你呃佢想攞着數而話番你轉頭添,查實喺愚不可及嘅取態。

個人評分
味道:6/10
環境:6/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$42

餐廳資料:
魚米 Yu Mai
深水埗福榮街115號地下
2387 0818

沒有留言:

發佈留言