2018年4月24日星期二

五斗米 South Taiwan Comfort:再遇仙草凍

早晌舊年曾到訪過位處堅離地城主打賣台南牛肉麵嘅「五斗米」,靜悄悄已經晌上環開咗家分店,原來仲已開業近半年添。是夜得一支公,就過再嚐吓地道嘅台式牛肉麵。
跟西環店明顯唔同,上環店喺主要做外賣為主,所以,鋪面十分簡單,內裡就只有兩個堂食座位。
而且,從櫃枱前面掛住「戶戶送」嘅紙袋,以及一個接一個嘅外送訂單,就知有唔少捧場客。
睇見張落單紙,比起之前晌西環店所見嘅,就選項多咗,不過,嚟嚟去去主要都喺主食、小食、台式滷水、湯及各款飲品。因為一心想嚟食番碗牛肉麵,所以,其他嘢就無再點考慮,配多杯珍珠奶茶。
bowl原汁牛肉刀削麵 $65
依家多咗刀削麵選擇,就梗喺要試試啦,咪睇佢好好細細碗,其實都好墜手,內裡塞滿麵條,牛肉亦鋪滿碗面。啲牛肉質感極為鬆化,甚富肉香,麵條不規則嘅外形,就知喺人手製,咬落好有韌性,而湯頭濃郁鮮香,再帶點甜味,可以講喺啖啖精華,小弟飲咗大半碗,都唔覺有咩油膩。
bowl珍珠奶茶 $23
上次都無試佢嘅珍珠奶茶,所以,今次就試吓先。奶茶都喺預先製作雪好,倒出嚟加珍珠便是。奶茶茶底都算幾香,口感唔錯,啲珍珠頗有咬口,而且,份量幾多,好似啜極都有咁,可惜佢哋喺用紙杯,如果用膠杯就睇得出有幾多珍珠底。
除咗食物選項多咗之外,另一唔同就喺多埋甜品供應,晌門口嘅廣告牌就已經有留意到佢哋賣埋台底甜點,如愛玉、麻糬、仙草……等等。見今日狀態好,就一於食多碗甜品捧住個肚返屋企。
bowl黑糖仙草奶凍 $28
早前晌荃灣嘅「叁茶陸飯」食過一客「黑糖芋圓仙草凍」 ,今晚又可以重溫黑糖搭仙草嘅美味。奉上嘅黑糖仙草奶凍一樣填到滿滿咁大碗,黑糖、芋圓、仙草、珍珠,撈埋溝勻,一大羹放入口,口感多層次,煙韌嘅芋圓、滑溜嘅仙草、QQ嘅珍珠,浸潤晌清甜天然嘅黑糖,喺美妙嘅配搭。
再訪「五斗米」,雖然喺做外帶嘅分店,但水準保持到上次晌總店嘅質素,而且,加入喜愛嘅黑糖仙草,雖然只喺一碗麵、一杯嘢飲、一份甜點,但已令小弟今晚食得更盡興。

個人評分
味道:8/10
環境:5/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$116

餐廳資料:
五斗米 South Taiwan Comfort
上環皇后大道中237號太興中心1座地舖
3707 0824

沒有留言:

發佈留言