2018年4月30日星期一

Fifty Fifty:謎離餐湯

不時都會過嚟長沙灣或荔枝角食飯,皆因沿線親戚多,其中一個表姨甥女較熟稔,一來年齡相約,二來一講旅行嘢、行山嘢就特別投契。早前去咗一轉澳洲,所以,睇相兼食番餐飯。晌網上搵搵,睇見呢間西餐廳開業短短大半年,風評不俗,晚餐都喺二百內,值搏率高。
走進店內,有點點懷舊風,尤其是近門口嘅小擺設,就更明顯喺。而一室以木系傢俬為主,配以柔和燈光,都算有氣氛。
翻翻餐牌,由頭盤、小食、全日早餐、沙律、海鮮及肉類、意大利麵及意大利飯、飲品,到甜品,選擇不少。
當然,唔少得套餐,包括午餐、下午茶餐。
而我哋晚市嚟,目標就梗喺放晌晚餐度啦,定價$88-$198,視乎揀咗咩主菜,另包埋餐湯及餐飲。餐飲可揀任何一款$20以下嘅飲品,轉其他都喺只需補差價。
如果想食得豪啲,不妨考慮個「海鮮拼盤二人晚餐」,賣$468,有一大份海鮮拼盤:波士頓龍蝦、翡翠螺、青口、天使粉紅蝦、法國生蠔、八爪魚,以及意大利麵(3揀1)、主菜(3揀1),送埋甜品及餐飲,睇嚟划算,3個人都或耆夠食呀。但需留意,限星期一至四供應。
bowl熱檸茶
本來杯熱檸茶都無乜好寫,但片檸檬好似啲橙咁大塊,雖然只俾得兩片,但都夠檸味,只喺好奇個檸檬真身有幾大個啫。
bowl榛子咖啡 +$8
晌啲非咖啡店飲鮮奶咖啡,一向都期望唔高,見只喺補差價$8就不妨試試,意外地真喺唔錯。拉花搵出隻鹿仔,觀感已攞唔少分,入口除咗醇香之外,口感好平衡,沖泡嘅手勢幾好。
bowl煎盲鰽魚柳番紅花忌廉汁 $128
表姨甥女話對煎盲鰽感到好奇,所以,試試煎盲鰽魚柳。賣相幾靚仔,魚皮煎得焦香脆口,而魚肉保持嫩滑,亦很有魚味,伴以番紅花忌廉汁,細滑不膩;配以薯蓉、炒翠玉瓜、洋蔥、翡翠苗,整體都覺得好好。女生嘅話,份量剛好,如果男生怕唔夠飽,可以加配白飯或意粉(+$8)。
bowl燒寶雲酥羊架配迷迭香燒汁 $148
有羊架揀就啱晒我啦,選上5乘熟,一客有3支羊架,有兩支份量十足,但中間嗰支得好多肉。以寶雲酥做法,所以,外層沾滿麵包糠,故咬落先香脆,入肉時再軟腍,啲肉亦燒得剛好,仲帶粉嫩色,而羊羶味唔算重,相信大部分人都接受到。伴菜有烚薯、翠玉瓜、炒洋蔥,以蒜蓉炒過,幾好。
bowl是日甜品 +$10
可以額外加錢配甜品,而是晚嘅甜品喺紅莓芝士餅,不過,加得$10得一客就唔好期望好大件,幸而質素不賴,中間芝士餡心味道濃郁,消化餅底夠薄,而紅莓喺用上鮮果肉做,味道天然酸香。
整體嚟講,環境幾舒服,食物亦做得有水準。題外話,可能我哋傾旅行嘢真喺傾得興奮,點餐後,好快就先嚟兩杯飲品,跟住就喺主菜,臨尾上埋甜點。事後睇番啲相,先發覺原來喺漏上餐湯。相信喺店員嘅無心之失,不過,都需要改善啲流程,避免發生同類嘅「意外」。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:6/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$170

餐廳資料:
Fifty Fifty
長沙灣東沙島街青山道181號地下C舖
3612 4901

沒有留言:

發佈留言