2018年4月9日星期一

Fang Fang:聚舊午餐

舊年年尾晌中環同朋友試過一家主打亞洲融合菜嘅 「豐樂里」,感覺有啲西化嘅中菜,今日又喺約咗舊同學食晏,揀嚟嘅「Fang Fang」,同樣揉合西方及亞洲元素嘅新派中菜,加上環境靜局,非常啱靜靜哋同老友食餐午飯。
餐廳位處LKF Tower8樓全層,一出電梯就喺餐廳接待處,走進去,先喺型格酒吧區。晌蘭桂芳呢頭,乜菜系嘅食肆都會加設酒吧區喺常識,因為,賣酒一來頗賺錢,二來不愁無客源,老外、遊客都喜歡呢度嘅飲酒氣氛。
再走入啲,用餐區嘅環境盡現眼底,地方頗大,雖然賣中菜,但裝修摩登,淺灰雲石地板及餐枱,襯以深灰牆身及餐椅,有中有西嘅掛畫,一啲都無違和感。
枱與枱之間嘅間距闊落,唔會覺得擠迫,而且,是日晏晝客人唔算好多,侍應都刻意安排客人坐晌唔同角落,等大家有個更幽靜嘅環境用餐。而且,整後用餐時間,侍應都殷勤有禮。
從枱上餐具嘅擺設,設定中西化,一套刀叉以方便外藉客人,餐碟外觀亦好靚,唯一挑剔喺筷子喺日式類嘅即棄型,無咗環境囉。
午市除有散點,亦有數款套餐供選擇,平平哋嘅有特快午餐($148位),享受多啲中價位嘅午市套餐($198位)及用料更精嘅行政套餐($488位)。
計過度過,當然以5道菜嘅午市套餐最為划算吸引, 包點心、前菜或湯品、主菜、炒飯或白飯、甜品,並奉送咖啡或茶。
bowl蝦餃皇配海苔素粉粿
點心喺兩款指定款式,一個小蒸籠裝起晒,質素之高一食就知。
件蝦餃皇大粒有料,餃內填滿味鮮彈牙嘅蝦肉,亳無雜溝其他肉,而餃皮軟柔薄煙韌卻唔黏牙,就連摺紋都一絲不苟無迤摺。
至於海苔素粉粿同樣出色,外皮加入海苔,再放滿菌粒、木耳絲、筍粒、紅蘿蔔……等等,味道卻出奇地一啲都唔寡。
bowl辣椒油、豆辦醬
未上菜時已送嚟兩小碟醬料,小弟本身唔嗜辣,辣椒油就免喇,友人話啲豆辦醬好食,所以,佐以蝦餃,又確喺唔同晒。
前菜或湯品共有5款選擇,3個喺沙律,2個喺湯,我等城市人少湯水,自自然然傾向揀碗靚湯飲吓。
bowl竹笙瑤柱燉螺頭
咩叫做濃而不濁,碗燉螺頭就可以講喺完美演繹,湯色清澈見底,入口卻喺醇香夠晒火喉,丁點油膩都無;再者,配以笙瑤、螺頭,都喺啲健康、多功效嘅保健食品,確喺一碗真材實料嘅靚燉湯。
bowl黑毛豬火腿蟹肉玉米羹
碗粟米羹亦都推得有水準,質感滑溜,唔會過杰,又唔會過稀,口感啱啱好;羹內混有好多清甜嘅粟米粒,又嗒得到一瓣瓣蟹肉,而羹面嘅黑毛豬火腿碎碎,點綴大過對味道提升嘅作用。
主菜方面,共有12道小菜可揀,選擇非常多,有肉、有魚、有素。單睇菜名,唔喺搞太花巧嘅款式,反而喺較紮實嘅做法,但用料喺較為精,例如鱸魚、安格斯牛肉。
bowl酸子秋葵咖喱鱸魚
點菜時店員已溫馨提示我會辣辣哋,但食落個醬汁辣度都喺點到即止,唔嗆喉,帶微酸,惹味得嚟幾醒胃;啲鱸魚肉質嫩滑細緻,有魚味,除秋葵,件更有車厘茄及鮮菠蘿粒,添幾分清爽感。
bowl安格斯牛肉炒西蘭花
家常菜菜芯炒牛肉就食得多,安格斯牛扒亦算喺食過唔少,搵嚟炒西蘭花,唔會有太大驚喜,但食落就知咩叫做靚料。道菜其實幾有家庭味道,但啲牛肉堅好軟腍,唔喺梳打粉醃過嗰啲腍,有肉香且富肉汁,而西蘭花處理得仲有點爽口。
bowl松子葱花蛋炒飯
飯品一喺白飯,一喺炒飯,但相信極少人會揀前者。個蛋炒飯炒得夠乾身,飯粒分明,再加入松子仁及葱花,個人覺得如混和一齊嚟炒就更好。
去到近尾聲又喺甜品嘅時間,估唔到有成4款選擇,款款都精,樣樣都想試。
bowl椰子奶涷
被本地酒樓啲甜點架下框架,加上喺套餐,以為簡簡單單得件奶凍,估唔到伴以雜莓,淋上新鮮酸活嘅熱情果漿,放上沉實嘅小砵上,未食先有個好印象。入口,啲奶凍有陣陣椰子香,又有濃郁奶味,質感柔滑而挺身,個人認為喺高水準嘅出品。
bowl奶皇小甘筍配擂沙湯圓
小甘筍絕對喺做得唯肖唯妙,賣相夠晒可愛,食落有啲似喺加入奶皇餡嘅甜咸水角咁,外皮帶點脆,奶皇香軟;而擂沙湯圓跟番傳統,無咩花巧,但外皮搓得軟糯,芝麻餡好香。
bowl即磨咖啡、烏龍茶
雖然喺食唐餐,但包一杯餐飲,小弟就揀即磨咖啡,睇見掛杯嘅咖啡紋路,就知啲豆唔喺普通平嘢,飲落醇香。而友人就揀壺烏龍嚟消消滯,最欣賞喺套茶具,非常精緻。
糧頭嘅日子,想食番餐好嘅午飯,「Fang Fang」喺個唔錯嘅選擇,唔單用餐環境寫意,且服務到位,上菜嘅時間、收碟、添水,都喺有次有序,不緩不急。再者,用料不賴,師傅手勢紮實,大家都喺捱生捱死嘅打工仔,食餐好嘅慰勞自己都應該啦!

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$220

餐廳資料:
Fang Fang
中環蘭桂坊雲咸街33號LKF Tower 8樓
2983 9083

沒有留言:

發佈留言