2018年4月7日星期六

叁茶陸飯 CHA FAN:茶飯不C

一個月前過嚟Ikea買嘢,路經呢個餐廳時,就好奇佢個名點解,三姑六婆、三頭六臂、三書六禮、三推六問、三宮六院、三口六面……我就識,「叁茶陸飯」究竟開邊瓣!?其實,上次經過時已睇過吓,主打喺賣台灣菜,剛剛去完旅行,有啲手信跟表姨甥女交收,所以,就索性約佢食餐簡約便飯。
從門面所見,台式小吃、熱炒及手搖茶喺佢哋嘅主力。
從外觀睇,都見餐廳地方非常大,觀感開揚光猛,全店裝修更以木系為主軸,襯以粉藍,摩登得嚟又有少少文青感,又有啲少女味道。雖然樓底高,但要挑剔喺地方大就大喇,但枱櫈編排有些微擠迫,簡直枱與枱連成一線。
枱上已放自助水樽,唔使煩到侍應添水,小弟都幾鍾意呢個做法。我見有啲人寫食評話張枱好細,講到連樽水都要放晌地上,又唔喺吖,我哋上齊晒嘢都無問題(甜品後上除外)。
菜式就印晒晌點菜紙之上,分類為小食、湯品、豬牛雞海鮮類菜式、蔬菜、台式麵飯、多款台茶、台式特飲及甜品,溫提:需收加一服務費。
此外,餐枱墊嘅一角印有廚師推介,唔想諗、唔想煩嘅客人,大可以就咁晌度揀幾款。
bowl滷味拼盤(小)$58
其實台式滷水一向有市場,我哋都鍾意食滷水嘢,一客細拼盤有齊雞翼、牛肚、豆乾、滷蛋、花生,啱晒多心想樣樣都試吓嘅人。整體嚟講,都幾入味,個滷水芳香而唔會有過鹹嘅情況,伴飯一流,所以,點咗一客白飯($11)。牛肚滷得夠晒軟腍,豆乾屬台式較硬嗰種,但幾有豆香, 喺滷蛋硬實咗啲。
bowl主廚紅燒牛肉麵 $68
同食碗日式拉麵差唔多價錢,梗喺要嗒真啲個湯啦,個湯底非常香濃,可謂濃而不濁,有一份醇厚嘅感覺。麵條食落頗有咬口,而啲紅燒牛肉口感十分鬆化,夠肉香,認真唔錯。
bowl招牌黑糖珍珠炭燒烏龍奶茶 $28
飲品就梗喺揀啲特別少少啦,不過,佢哋啲台式飲品其實都幾吸引。個烏龍茶底比預期幽香,配以黑糖,感覺醇和啲,珍珠煙韌,唔喺啲劣質貨色。
bowl海鹽芝士奶蓋茉香綠茶 $26
上之晌Say Cheese試過一次芝士奶蓋飲品,今次就想再回味一下,先啜兩啖芝士奶蓋,鹹香豐厚,再嘆兩啖茉香綠茶,確喺芳香,再攪勻試試,所產生嘅化學作用無上次試到嘅咁突出,但已相當不錯。
bowl黑糖芋圓仙草凍3號 $38
黑糖、芋圓、仙草幾樣台式甜品食材嘅主力拼埋一齊,原來內裡仲有埋燕麥、紅豆、珍珠,大大碗嘅仙草凍,份量十足,啱晒「些牙」喇。煙韌嘅芋圓、爽滑嘅仙草、咬口嘅燕麥、清甜嘅紅豆、QQ嘅珍珠,超足料,口感豐富,淌晌黑糖糖水底,真喺無得點輸囉。
寶島雖然唔常去,但本身都幾鍾意台式食品及飲品,因為,覺得佢哋好有一種個人風格。事後再晌網上搵搵,原來「叁茶陸飯」意指比喻招待客人非常周到,是次嘅用餐,雖然未叫得做「非常」,但都算有禮周到,整體打分可以俾個B佢。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$126

餐廳資料:
叁茶陸飯 CHA FAN
荃灣青山公路388號中國染廠大廈中染新城1樓117號舖
2350 1638

沒有留言:

發佈留言